در اجاره خودرو کدام رنگ ها پرطرفدارترند


اجاره خودرو اجاره ماشین اجاره خودرو ارزان نخستین فاکتوری که افراد جامعه برای انتخاب خودرو در نظر می گیرند رنگ خودرو می باشد. بر اساس بررسی های انجام شده محبوب ترین و پرفروش ترین رنگ اتومبیل در سراسر دنیا، رنگ سفید است. خودرو هایی با رنگ سفید کمتر کثیفی ماشین را نشان می دهند و ترمیم آن ها با کیفیت بالاتری نسبت به دیگر رنگ ها انجام می شود. در کشور ایران نیز خودورهایی با رنگ سفید طرفداران بیشتری نسبت به دیگر رنگ ها دارند. البته رنگ های دیگر خودرو مثل مشکی، خاکستری، قرمز و... طرفداران پروپاقرص خود را دارند و این مسئله به هیچ عنوان از محبویت آن ها نمی کاهد. افرادی که برای مسافرت های بین شهری یا گشت و گذار در داخل شهر به شرکت های ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو مراجعه می کنند بیشتر به سراغ ماشین هایی با رنگ سفید، خاکستری و مشکی می روند. در ادامه با ما همراه باشید تا با پرطرفدار ترین رنگ ها در حوزه اجاره خودرو تشریفاتی و اجاره ماشین عروس آشنا شوید

در اجاره خودرو کدام رنگ ها پرطرفدارترند.

پرطرفدار ترین رنگ در اجاره خودرو تشریفاتی
همان طور که می دانید خودرو های تشریفاتی بیشتر در زمینه ترانسفر فرودگاهی کاربرد دارند از این رو بیشتر سازمان ها و ارگان های دولتی و غیر دولتی برای اجاره خودرو تشریفاتی به شرکت های اجاره خودرو مراجعه می کنند. رنگ اتومبیل مسئله ای کاملا سلیقه ای و شخصی است، با این حال با بررسی های انجام شده روی مشتریان اجاره خودرو تشریفاتی به این نتیجه رسیده ایم که در این حوزه خودرو هایی با رنگ مشکی نسبت به دیگر خودرو ها، پرطرفدار تر هستند و متقاضیان بیشتری دارند. اگر نگاهی به خودرو های تشریفاتی در سراسر دنیا نیز بیندازید خواهید دید که تمامی آن ها به رنگ مشکی هستند.

پرطرفدار ترین رنگ در اجاره ماشین عروس
ماشین عروس یکی از مهم ترین موارد در مراسم ازدواج می باشد. امروزه بسیاری از زوج ها جهت اجاره ماشین عروس به شرکت های اجاره ماشین مراجعه می کنند. یکی از مهم ترین فاکتور ها در انتخاب ماشین عروس مدل و رنگ آن می باشد. همانطور که در ابتدا ذکر شد رنگ سفید محبوب ترین رنگ در اتومبیل ها است. این مسئله در اجاره ماشین عروس نیز صدق می کند و خودرو هایی با رنگ سفید بیشتر انتخاب می شوند. رنگ های قرمز، مشکی و زرد نیز در حوزه ی اجاره ماشین عروس های لوکس مثل BMW Z4 و Porsche Boxster بسیار پرطرفدار هستند.

Comments

Popular posts from this blog

اجاره خودرو در زمستان سعادت رنت

ماشین عروس

rent a car in Iran