رزرو آنلاین برای اجاره خودرو


اجاره خودرو امروزه در دسته خدماتی قرار گرفته است که افراد بسیاری در موقعیت های متفاوت خود، از آن استفاده می کنند. گاهی ممکن است شما برای زمان خاصی از سال یا ماه نیاز به خودرو داشته باشید. در این صورت پیشنهاد ما این است از خدمات رزرو آنلاین استفاده کنید.

رزرو آنلاین برای اجاره خودرو

شرکت سعادت رنت همانند شرکت های خارجی که در زمینه اجاره ماشین فعالیت می کنند، اولین شرکت ایرانی است که خدمات رزرو آنلاین اجاره خودرو را برای مشتریان ایرانی خود نیز در نظر گرفته است تا بهرین، راحت ترین و آسان ترین خدمات رسانی را داشته باشد.

چه زمانی بهتر است از رزرو آنلاین استفاده کنیم؟
اگر قصد دارید برای قرار مهمی از خدمات اجاره خودرو استفاده نمایید و می خواهید مطمئن باشد که در آن زمان حتما ماشین مورد نظرتان موجود است، بهتر است از چند روز قبل اقدام به رزرو آنلاین فرمایید.

در فصل های شلوغ سال، به خصوص تابستان و تعطیلات نوروز بهتر است از قبل اقدام به رزرو آنلاین نمایید.

هم چنین اگر حتما یک خودرو خاص مورد نظرتان است و یا می خواهید در همان موقع، یک فاکتور رسمی برایتان ارسال شود، می توانید از خدمات رزرو آنلاین اجاره خودرو استفاده نمایید.

هم چنین رزرو آنلاین برای زمان هایی که فقط به اینترنت دسترسی دارید و یا هنگامی که می خواهید در روز های تعطیل و خارج از ساعت کاری خودرو اجاره کنید، برای شما بهترین گزینه است.

رزرو آنلاین برای اجاره خودرو
چگونه می توان یک خودرو رزرو کرد؟
برای رزرو خودرو شما ابتدا باید به صفحه اصلی سایت سعادت رنت مراجعه نمایید. در این صفحه شما می توانید در بخش رزرو آنلاین تمام اطلاعات لازم را وارد نمایید تا مراحل رزرو خودرو کامل طی شود. در ادامه به توضیح هر بخش می پردازیم:

مبدأ و مقصد
در ایتدا در بخش رزرو آنلاین شما مبدأ و مقصد خود را مشخص می نمایید. این مقاصد می توانند دفتر اجاره خودرو، فرودگاه امام و یا فرودگاه مهرآباد، هتل یا محل اقامت شما و یا هر جای دیگر باشد. حتی شما می توانید خودرو خود را در یک شهر تحویل گرفته و در یک شهر دیگر تحویل دهید.

البته لازم به ذکر است که این مورد مشمول هزینه هایی می شود که هنگام اجاره خودرو حتما با شما هماهنگ خواهد شد.

تاریخ و ساعت
بعد از تعیین مبدأ و مقصد، شما باید روز و ساعتی که می خواهید ماشین را تحویل بگیرید و تحویل دهید را مشخص نمایید. باید در نظر داشته باشید که برای اجاره ماشین بدون راننده، باید حداقل 3 روز خودرو را اجاره نمایید اما برای اجاره خودرو در اختیار، می توانید ساعتی هم خودرو را کرایه کنید.

لیست خودرو ها

بعد از تعیین این اطلاعات، سایت بعد از بررسی های لازم، لیست خودرو هایی که برای شما در دسترس هستند را نشان می دهد.

در این صفحه، خودرو ها در سه دسته ی بدون راننده، اجاره خودرو با راننده و اجاره اتوبوس و یا ون در اختیار شما قرار می گیرند که شما با توجه به خدمات مورد نیازتان، هر کدام را انتخاب می کنید.

شما در این بخش می توانید با مقایسه قیمت ها و نوع خودرو، ماشین مورد نظر خود را انتخاب نمایید تا وارد مرحله ی بعدی رزرو آنلاین اجاره خودرو شوید.

خدمات ویژه اجاره خودرو
بعد از انتخاب خودرو، با لیستی از خدمات و تسهیلات مواجه می شوید که در صورت نیاز می توانید آن ها را هم در ازای هزینه ای مناسب، در کنار خودرو خود دریافت کنید. از جمله این خدمات می توان به صندلی کودک و یا مودم اینترنت اشاره کرد.

هم چنین شرکت سعادت رنت بسیاری از خدمات و تسهیلات را به صورت رایگان در اختیار مشتریان خود قرار می دهد که از جمله آن ها می توان به بیمه اشاره کرد.

اطلاعات شخصی
و در آخر نیز باید اطلاعات شخصی و ضروری خود از جمله نام و نام خانوادگی، شماره تلفن و دیگر اطلاعات مورد نیاز را وارد نمایید و با پذیرش تمامی شرایط و توافق نامه های اجاره خودرو رزرو آنلاین خود را کامل کنید.

پرداخت
شما هنگام رزرو آنلاین برای اجاره خودرو کافی است تنها 10% کل هزینه محاسبه شده ی خود را بپردازید که از راه درگاه پرداخت اینترنتی این زمینه برای شما فراهم شده است و ما بقی هزینه را هنگام تحویل ماشین و گرفتن قرارداد به همراه مبلغ ودیعه یا دیپوزیت پرداخت می نمایید.

تغییر یا کنسل رزرو
شما بعد از انجام رزرو آنلاین اجاره خودرو می توانید رزرو خود را کنسل کنید و یا آن را تغییر دهید. برای این کار یا می توانید با شماره شرکت اجاره خودرو تماس بگیرید و یا از طریق واتس آپ اقدام نمایید. هم چنین می توانید خودتان از طریق کامپیوترو یا گوشی در سایت رزرو خود را تغییر دهید و یا کلا کنسل نمایید.

Comments

Popular posts from this blog

اجاره خودرو در زمستان سعادت رنت

ماشین عروس

rent a car in Iran