http://www.saadatrent.com

اجاره خودرو در ایران
اگر برای مسافرت چند روزه به ایران میاید میتوانید از کمپانی اجاره ماشین ما یک خودرو ارزا قیمت و با شرایط مناسب رنت نمایید. پیشنهاد ما اجاره خودرو ایرانی مثل خودرو پژو می باشد که قیمت مناسبی دارد و کیلومتر آن برای شما توریست ها آزاد می باشد.
اجاره اتومبیل در فرودگاه ایران بین المللی امام خمینی
اگر می خواهید در فرودگاه های ایران یک خودرو اجاره نمایید بهتر است بدانید هزینه ای بابت مالیات و بیمه اضافه ازشما دریافت نمی شود.در صورت خسارت در زمانه رنت ماشین در تهران در هر جای ایران هزینه های وارده را بیمه پرداخت می نمایدبهتر است قبل از ورود به ایران با شرکت اجاره خودرو سعادت رنت تماس بگیرید و خودرو مورد نظر خود را رزرو نمایید.
قینت کرایه ماشین در کشور ایران
این شرکت به دلیل داشتن بزرگ ترین ناوگان حمل و نقل پایین ترین نرخ کرایه را بین شرکت های اجاره ماشین دارد. اجاره ماشین بدون سند و اجاره ماشین بدون چک می باشد و شرایط آسانی دارد.
قیمت اجاره ماشین در ایستگاه های اجاره ماشین در فرودگاه بالاتر از قیمت اجاره ماشین در شهر تهران است بنابراین بهتر است از شهر تهران یک خودرو اجاره نمایید و البته آن را در فرودگاه تحویل بگیرید.
سوخت خودرو اجاره ای
در اجاره خودرو بدون راننده در نظر داشته باشید که معمولا شرکت های اجاره خودرو باک بنزین ماشین را در شرایطی که تحویل داده اند در همان شرایط هم تحویل می گیرند.نظافت خودرو را می باست در نظر بگیرید اگر زمانی که خودرو را با نظافت کامل به شرکت تحویل ندهید شرکت هزینه کارواش را از شما دریافت مینمایید.
پیشنهاد وامکانات ویژه شرکت رنت ماشین
تور مسافرتی یک روزه در تهران با ماشین اجاره ای
استفاده از اقامتگاههای (ویلا) شرکت سعادت رنت در تهران و اطراف تهران و شمال کشور مخصوص مشتریان عزیزی که از این شرکت ماشین اجاره می نمایند.
رزرو رایگان هتل در تمامی کشور ، مراکز تفریحی و اقامتی.
قرارداد کرایه ماشین بدون مالیات بر ارزش افزوده.
بیمه کامل ثالث ماشین و بیمه بدنه کامل زبر نظر بیمه ایران.
کیلومتر آزاد و تخفیف ویژه مخصوص بالای 7 روز رنت ماشین.
کمک جاده ای ویژه و رایگان در زمان مورد نیاز.
سرویس تحویل رایگان ماشین اجاره ای در محل.
مسیریاب و اینترنت همراه مخصوص مشتریان.
وسایل تفریحی و سرگرمی و مورد نیاز مسافرتی.
در کشور ایران شرکت های اجاره ماشین متعددی هسنتد دفتر مرکزی شرکت رنت ماشین در تهران و در دیگر استانها به صورت نمایندگی های دائمی و سیار میباشد.
کارشناسان و کارمندان آموزش دیده به شما مشتریان عزیز این امکان را می دهد که با خیال آسوده به عقد قرارداد و اجاره اتومبیل از کمپانی ما را داشته باشید و می توانید در آرامش کامل به مسافرت در کل کشور ایران و به کسب و کار خود در شهر تهران با رنت ماشین از شرکت ما را داشته باشید.

 برای رزو خودرو می بایست یا به صورت حضوری ، تلفنی و یا ایمیل برای اجاره ماشین مورد نظر خود اقدام نمایید و با خیال آسوده ماشین مورد نظر خود را رزرو نموده تا برنامه دقیقی برای مسافرت و برنامه های تشریفات خود داشته باشید.

نمایندگی های سیار و دائمی شرکت سعادت رنت
اجاره ماشین درتهران . اجاره ماشین در کرج . اجاره ماشین در رشت
اجاره ماشین در قزوین . اجاره ماشین در دماوند و فیروز کوه . اجاره ماشین در شمال
اجاره خودرو در اصفهان . اجاره خودرو در شیراز . اجاره ماشین در مشهد
اجاره ماشین در تبریز . اجاره خودرو در کردستان . اجاره ماشین در زنجان

منابع:
محمد حسین صالحی( manager
بهنام کاظم نیا/CEO)/ fix car. ir.iran   
autumn 2016

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

اجاره خودرو در زمستان سعادت رنت

ماشین عروس

rent a car in Iran