اجاره خودرو جنسیس کوپه

اجاره خودرو جنسیس کوپه

خودرو جنسیس کوپه یکی از برترین خودرو های برند خودرو سازی هیوندا می باشدکه در دهه گذشته حضور پر رنگی در بازار جهانی اتومبیل ها داشته است. این خودرو یکی از محبوب ترین خودرو ها در حوزه اجاره خودرو است چراکه دارای ظاهری بسیار اسپرت و مناسب برای استفاده در مجالس مجلل ( مثل مراسم عروسی) می باشد. خودرو هیوندا جنسیس کوپه یکی از مهم ترین رقبا در دنیای خودرو های کوپه است و دارای ایمنی بالا، مشخصات فنی قدرتمند و امکانات و ویژگی هایی بسیار با کیفیت است.


از حائز اهمیت ترین این امکانات می توان به موتور 6 سیلندر 3.8 لیتری، سیستم VIS، 6 کیسه هوا برای افزایش ایمی سرنشینان در تصادفات احتمالی ، سیستم قفل خودکار درب ها، سیستم ترمز ABS، سیستم ESC، سیستم BAS، سیستم EDB، سنسور زاویه فرمان، سیستم صوتی اینفینیتی، آملی فایر، ساب، تیونر، سیستم کروز کنترل، سیستم تهویه اتومات، قطب نما، سنسور دنده عقب، سانروف، امکان دسترسی به فضای صندوق عقب از داخل خودرو با تا شدن صندلی های عقب، سیستم نویگیشن و دماسنج اشاره داشت.
اجاره خودرو جنسیس کوپه
شرایط اجاره جنسیس کوپه
خودرو جنسیس کوپه یکی از خوردرو های لوکس و جوان پسند است که در بسیاری از شرکت های اجاره ماشین برای اجاره موجود می باشد. بخش عمده ای از متقاضیان خودرو هیوندا جنسیس کوپه، زوج های جوانی هستند که برای اجاره ماشین عروس به شرکت های اجاره خودرو مراجعه می کنند.


لازم به ذکر است بدانید اجاره خودرو جنسیس کوپه به هر دو صورت اجاره خودرو با راننده و اجاره خودرو بدون راننده امکان پذیر است. همان طور که در مقالات گذشته نیز ذکر شده است برای کرایه ماشین با راننده نیازی به ارائه مدارک به خصوصی نیست و تنها با پرداخت مبلغ مورد نظر خودرو در زمان تعیین شده در اختیارتان خواهد بود اما برای کرایه ماشین بدون راننده در کنار پرداخت مبلغ می بایست مدارکی را نیز به شرکت اجاره خودرو ارائه کنید. (برای آشنایی با این مدارک می توانید به صفحه مدارک مورد نیاز مراجعه کنید)

قیمت اجاره جنسیس کوپه
از آن جایی که این خودرو بیشتر در زمینه ی اجاره ماشین عروس کاربرد دارد، قیمت اجاره آن برای زوج های جوان بسیار مهم می باشد. قیمت اجاره خودرو جنسیس کوپه به موارد مختلفی بستگی دارد.


ساعاتی که می خواهید ماشین در اختیار شما باشد و با راننده یا بدون راننده بودن خودرو در میزان قیمت تاثیر گذارند. برای محاسبه دقیق قیمت اجاره جنسیس کوپه بهتر است به صورت حضوری به شرکت های اجاره ماشین مراجعه کنید

Comments

Popular posts from this blog

اجاره خودرو در زمستان سعادت رنت

ماشین عروس

rent a car in Iran