4 نکته مهم در اجاره ماشین عروس



اجاره خودرو اجاره ماشین اجاره خودرو ارزان همانطور که در مقالات گذشته نیز ذکر شد، مراسم ازدواج یکی از مهم ترین و فراموش نشدنی ترین اتفاق ها در طول زندگی هر فردی می باشد. این مراسم علاه بر زیبایی، گرفتاری هایی را نیز برای زوج ها به همراه خواهد داشت. یکی از حائز اهمیت ترین موارد در امور مراسم ازدواج، ماشین عروس می باشد. از آن جایی که بسیاری از افراد برای اجاره ماشین عروس به شرکت های اجاره خودرو مراجعه می کنند، تصمیم داریم در این مقاله به بررسی 4 نکته مهم در زمینه اجاره ماشین عروس بپردازیم بر همین اساس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

4 نکته مهم در اجاره ماشین عروس

بهترین زمان برای اجاره ماشین عروس
اگر می خواهید برای مراسم ازدواج تان ماشین عروس اجاره کنید بهتر است از 7 الی 10 روز قبل از تاریخ مراسم، جهت انتخاب و اجاره ماشین عروس به شرکت های اجاره خودرو مراجعه کنید زیرا اگر اجاره ماشین عروس را به روز های نزدیک مراسم موکول کنید ممکن است خودور مورد نظرتان به شخص دیگری اجاره داده شده باشد و نتوانید آن را رزرو کنید، از این رو نتیجه می گیریم برای رزرو و اجاره ماشین عروس از چند روز قبل مراسم اقدام کنید.

تعرفه ی کرایه ساعتی ماشین عروس
معمولا در شرکت های اجاره خودرو، ماشین عروس از ساعت 9 صبح الی 12 شب در اختیار مشتریان قرار می گیرد، از این رو افرادی که می خواهند ساعات بیشتری از ماشین عروس استفاده کنند می بایست به ازاء هر یک ساعت اضافه مبلغی جداگانه به شرکت اجاره خودرو پرداخت کنند.

اجاره ماشین عروس برای خارج از تهران
ممکن است مراسم شما در اطراف استان تهران برگزار شود از این رو بهتر است بدانید افرادی که می خواهند ماشین عروس را برای خارج از تهران اجاره کنند موظف به پرداخت مبلغی جداگانه به عنوان خروجی هستند. لازم به ذکر است بدانید این مبلغ بسته به نوع و مدل خودرو متفاوت می باشد.  

شرایط اجاره ماشین عروس با راننده و بدون راننده
خدمات اجاره ماشین عروس در شرکت های مشغول به فعالیت در زمینه ی اجاره خودرو به دو صورت با راننده و بدون راننده ارائه می شود. اگر قصد اجاره ماشین عروس با راننده را دارید باید بدانید که تمامی مسئولیت ها بر عهده شخص راننده خواهد بود و از سوی مشتری نیاز به ارائه هیچ گونه مدارکی نیست اما اگر قصد اجاره ماشین عروس بدون راننده را دارید باید بدانید که علاوه بر ارائه مدارک مورد نیاز، برای شخص صاحب خودرو نیز باید اتومبیلی در نظر بگیرید تا در طول مدت زمانی که ماشین در اختیار شما است، همراه تان باشد. (به طور مثال می توانید از ماشین اقوام یا گروه فیلم برداری استفاده کنید)

Comments

Popular posts from this blog

اجاره خودرو در زمستان سعادت رنت

ماشین عروس

rent a car in Iran