اجاره خودرو برای تور ری گردی

اجاره خودرو برای تور ری گردی
اجاره خودرو برای تور های یک روزه یکی از بهترین پیشنهاداتی است که می توانیم برا شما داشته باشیم. به خصوص اگر جز آن دسته از افرادی هستید که در طول هفته همیشه سرتان شلوغ است و تنها فرصتی که برای استراحت دارید روز های آخر هفته می باشد، اجاره خودرو در اختیار و گردش در تهران و یا شهر های اطراف تهران برای یک روز می تواند حسابی خستگی شما را برطرف کند.

اجاره خودرو برای تور ری گردی

یکی از شهر هایی که یک ساعته می توانید به آن حا برسید و یک روز متفاوت را سپری کنید شهر ری می باشد. شهر ری بر خلاف آن چه مردم فکر می کنند به شاه عبد العظیم محدود نمی شود، بلکه جاذبه های تاریخی بسیار زیادی دارد که در این مقاله می خواهیم شما را با آن ها آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

چرا اجاره خودرو با راننده برای تور ری گردی
دلیل این که ما پیشنهاد می دهیم برای سفر یک روزه خود به ری از خدمات اجاره خودرو با راننده استفاده کنید این است که در این یک روز بعد از رانندگی های طاقت فرسا در خیابان های تهران، از این مقوله رهایی یابید و فقط در کنار خانوادتان از سفر خود لذت ببرید.

هم چنین برای سفر های گروهی و دانشجویی می توانید با اجاره اتوبوس به این سفر بروید.

جاذبه های شهر ری
در کنار حرم شاه عبد العظیم جاذبه های زیادی هستند که شما می توانید در این شهر از آن ها بازدید کنید.

برج طغرل
برج طغرل ار دوره سلجوقیان به جا مانده و از مشهور ترین آثار باستانی استان تهران می باشد که حتما باید در تور ری گردی خود از آن بازدید کنید.

چشمه علی شهر ری
چشمه علی شهر ری یکی از معروف ترین دیدنی های استان تهران است. در کنار آن شما می توانید آثار و نشانه هایی تاریخی را مشاهده نمایید که باستان شناسان آن ها به دوران ساسانیان نسبت داده اند. نقش برجسته های کنار این چشمه هم از جمله آثار باستانی این محوطه است.

تپه باستانی شهر ری
این تپه یکی از قدیمی ترین آثاری است که در شهر ری می توانید پیدا کنید که بخش هایی از برج و بارو های این تپه مرمت شده اند.

آتشکده بهرام
آتشکده بهرام یکی از آثار به جا مانده از دوران ساسانیان است که در حال حاضر تنها بخشی از چهار طاقی آن باقی مانده است.

Comments

Popular posts from this blog

اجاره خودرو در زمستان سعادت رنت

ماشین عروس

rent a car in Iran