اجاره خودرو برای سفر به طالقان

اجاره خودرو برای سفر به طالقان
اجاره خودرو برای سفر به شهر ها و مناطق زیبای ایران یکی از موارد استفاده از این دسته از خدمات است. حال اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که در طول هفته در شهر تهران مشغول کار و فعالیت هستید و فقط آخر هفته ها را برای تفریح خود دارید، پیشنهاد ما این است که به شهر های نزدیک تهران رفته تا دوباره پر انرژی به زندگی روزانه خود برگردید.

اجاره خودرو برای سفر به طالقان

منطقه طالقان از شهر های زیبای استان البرز، یکی از مناطقی است که شما می توانید با اجاره ماشین در اختیار، در آخر هفته خود به آن جا سفر کنید و از طبیعت بکر و بی نظیر آن نهایت لذت را ببرید.

طالقان به خاطر جذابیت طبیعی خود و هم چنین فضای پر درخت و سرسبز اطراف آن، همواره یکی از مقاصد طبیعت گردان و افرادی است که می خواهند برای چند روز و یا حتی چند ساعت از زندگی شهری به دور باشند. به همین دلیل شما می توانید با اجاره ماشین و سفر به طالقان، برای یک روز از تمامی روزمرگی ها و خستگی های خود رها شوید. هم چنین با اجاره ماشین با راننده می توانید با خیال راحت صرفا از محیط اطراف خود لذت ببرید.

هم چنین این مناطق یکی از مقاصد خاص و پر طرفدار برای مسافرت های دسته جمعی دوستانه و یا خانوادگی است که می توانید با اجاره اتوبوس به همراه عزیزانتان سفر کنید و لحظات شادی را کنار هم بگذرانید.

در ادامه به معرفی جاذبه های طبیعی و هم چنین تاریخی این شهر می پردازیم.

اولین و یکی از زیبا ترین جاذبه های شهر طالقان، رودخانه شاهرود است که از روستا های زیادی میگذرد و در نهایت به دریای خزر می ریزد و در طراف آن، چشم انداز شگفت انگیزی به تصویر کشیده شده است.

شاه البرز و کوه های صخره ای طالقان از دیگر جتذبه های کوهستانی این منطقه هستند که کوهنوردان زیادی در فصول سال به این منطقه سفر می کنند. علم کوه، یکی بلند ترین کوه های ایران هم در این منطقه قرار دارند.

روستاهای این منطقه از جمله روستای میر، اورازان و ارژنگ قلعه نیز از دیگر جاذبه های بسیار زیبا و دیدنی شهر طالقان هستند که حتما توصیه می کنیم در سفر خود به این منطقه از آن ها نیز بازدید کنید.

در آخر هم سد و دریاچه طالقان برای گذراندن یک پیک نیک با خانواده می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای شما باشد تا از هوای تازه و محیط اطراف خود نهایت لذت را برید و به عبارتی روح خود را تازه کنید. هم چنین این منطقه برای ماهیگیری هم بسیار مناسب است.

شهر طالقان علاوه بر جاذبه های طبعی، طبیعت سرسبز و بی نظیر و حیات وحش خود، دارای جاذبه های تاریخی خاصی نیز می باشد که از جمله آن ها می توان به کتیبه گردنه عسلک طالقان اشاره کرد. این سنگ نوشته از دوران قاجار به جای مانده است که با بررسی کارشناسان، باز هم کلمات این کتیبه خیلی واضح و قابل درک نیست.

علاوه بر این آرامگاه امام زاده هارون که یکی از فرزندان امام هفتم شیعیان، اما موسی کاظم (ع) می باشد نیز در این این شهر قرار دارد که از جمله جاذبه های مذهبی شهر طالقان است.

Comments

Popular posts from this blog

اجاره خودرو در زمستان سعادت رنت

ماشین عروس

rent a car in Iran