اجاره خودرو برای سفر به لاهیجان

اجاره خودرو برای سفر به شهر های شمالی ایران در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. سفر به شمال کشور مختص فصل خاصی نمی باشد و در هر 4 فصل سال پذیرای مسافران از سراسر ایران و هم چنین مسافران خارجی است. شما می توانید با اجاره ماشین در اختیار سفر خود را به شهر های شمالی ایران شروع کرده و لحظات بی نظیری را سپری کنید.

شمال کشور ایران به دلیل آب و هوای خاص خود و هم چنین طبیعت سرسبز و بکر خود در دامنه های کشور البرز و مهم تر از همه ساحل دریای خزر از پرطرفدار ترین مقاصد گردشگری ایران به شمار می رود. شما برای سفر به شهر های شمال ایران می توانید از جاده معروف چالوس راهی شوید که به قدری جذابیت این جاده زیاد است که ما پیشنهاد می کنیم با اجاره ماشین با راننده از تمام مناظر مسیر سفر خود لذت ببرید.

اجاره خودرو برای سفر به لاهیجان

امروز در این مقاله به معرفی یکی از شهر های سر سبز و زیبای شمال کشور به نام لاهیجان می پردازیم که شما می توانید با اجاره ماشین و یا اجاره اتوبوس دسته جمعی به این شهر بی نظیر سفر کنید و بهترین زمان را سپری کنید.

جاذبه های لاهیجان برای سفر با اجاره خودرو
شهر لاهیجان به عروس استان گیلان معروف است و شهری است که با یک بار سفر به آن، حتما عاشقش می شوید. در ادامه به معرفی جاذبه های این شهر می پردازیم.

شیطان کوه
شاید مهم ترین و جذاب ترین جاذبه طبیعی شهر لاهیجان را بتوان شیطان کوه دانست. شیطان کوه از زیبا ترین و سر سبز ترین کوه های شمال کشور است. شما می توانید ار راه پلکانی این کوه تا قله آن پیش بروید و یا در کنار آبشار مصنوعی آن لحظات خوبی را سپری کنید.

استخز لاهیجان
بی شک یکی از جذاب ترین بخش های گردشگری شهر لاهیجان استخر آن در نزدیکی شیطان کوه است. شما می توانید با پیاده روی در این مسیر و خوردن خوراکی های مختلف در اطراف آن خوش بگذرانید.

آرامگاه کاشف السلطنه
این آرامگاه امروزه به موزه تاریخ چای تبدیل شده است. شما می توانید هنگام سفر به لاهیجان از این جاذبه هم بازدید کنید.

Comments

Popular posts from this blog

اجاره خودرو در زمستان سعادت رنت

ماشین عروس

rent a car in Iran