اجاره خودرو در زمستان سعادت رنت

در سرما زمستان و پاییز وقتی که هوا یا کاهش دما مواجه می شویم صرفه‌جویی در مصرف بنزین کار سختی است. ناگفته پیداست که یادگیری شیوه‌های دقیق رانندگی در هر زمان از سال، بهره‌وری مصرف سوخت را افزایش داده.
شما در این فصل سرد اگر وسیله نقلیه نداشته باشید به سختی میتوانید تردد کنید در این فصل حتی تاکسی هم به سختی گیر می اید یکی از راه های مناسب در این شرایط  اجاره خودرو بدون راننده و اجاره ماشین با راننده ، تشریفات میباشد .
شما میتوانید با کرایه اتومبیل ایرانی و کم هزینه هم سرمای زمستان را به خوبی می توانید بگذرانید و هم کارهای روزمره خود را با هزینه کمتر انجام دهید و با کرایه اتومبیل در این فصل کارهای خود را به آسانی انجام بدید.
هوای سرد زمستان میتواند صدمات زیادی به بدنه اتومبیل شما وارد میکند. این امر استحلاک خودرو شخصی شما را بالا میبرد و هزینه های زیادی را به همراه دارد شما با اجاره خودرو میتوانید این هزینه اضافی را به موسسه کرایه اتومبیل سعادت رنت انتقال دهید.
بهترین کار این است که اتومبیل خود را در روزهای آفتابی و گرمتر زمستان بشویید و بدنه آنرا با واکس یا پولیش مقاوم و مناسب بپوشانید تا هم درخشندگی آن ماندگارتر شود هم از تاثیرات سرما بر بدنه آن کاسته شود. اگر روی بدنه خودرو شما خراشها یا پریدگیهایی هست حتما آنها را با مقداری رنگ مخصوص اتوموبیل که میتوانید از تعمیرگاه یا از فروشگاههای مجهز لوازم اتوموبیل تهیه کنید بپوشانید. تمام این کارها درست است ولی زمان بر می باشد شما با کرایه ماشین این وقت را برای خود صرفه جویی خواهید کرد.
شرکت سعادت رنت دارای خدمات 24 ساعته در تمامی فصل ها است این امر به شما کمک میکند در هر ساعتی از شبانه روز خودرو مورد نظر خود را کرایه کنید و با اجاره خودرو به راحتی به کارهای روزمره و مسافرت های بیرون شهری بدون در نظر گرفتن کیلومتر که یک تخفیف ویژه به مشتریان این شرکت می باشد بپردازید .

 اطلاعاتی برای نگهداری خودرو شخصی و یا خودرو کرایه ای بدون راننده در فصل سرما:

خراش های کوچک روی بدنه خودرو
هرگز اجازه ندهید رنگ آستر، حتی در سطوح کوچک، در معرض آب و هوای زمستانی قرار گیرد، زیرا مشکلات بزرگ ناشی از زنگ زدگی بدنه میتواند از همین خراشهای کوچک ایجاد شود.
برای داشتن دید واضحتر تجهیز شوید
پنجره ها ی خودرو در ماههای زمستان به توجه بیشتری نیاز دارند. فرض کنید شما قصد دارید از شرکت کرایه ماشین و تشریفات سعادت رنت یک خودرو ایرانی مثل اجاره پراید ، اجاره 206 و یا اجاره پژو 206 sd ، اجاره سمند ، اجاره پژو 405 و اجاره پژو پارس رزرو نمایید. این خودروها به صورت امانت نزد شماست شما میتوانید برای جلوگیری از تشکیل لکه های یخ بر روی شیشه، تیغه های برف پاک کن خودرو را با تیغه مخصوص زمستان تعویض کنید. و خودرو را مجهز به شیشه شوی مخصوص زمستان نمایید
این تیغه ها تماس نزدیکتری با شیشه دارند و آنرا بهتر پاک میکنند. علاوه بر این به محفظه مخصوص آب شستشوی شیشه مقداری ضدیخ بیافزایید. اگر شیشه جلوی خودرو ترک دارد – حتی ترکی بسیار کوچک – آنرا فورا ترمیم کنید.اجاره خودرو بدون راننده به شما کمک میکند یک سری راهکارهایی برای درست استفاده کردن از ماشین برای شما به همراه دارد.

هنگامی که تصمیم به  اجاره ماشین بدون راننده دارید باید به نکات زیر توجه داشته باشید.

باطری خودرو را بررسی کنید:
اگر باطری اتوموبیل شما دو سال عمر کرده است، به نزدیکترین محل خدمات خودرو بروید و بخواهید تمام سیستم شارژ اتومبیلتان را بررسی کنند. معمولا بعید است که باطریهای کهنه در هوای سرد بتوانند اتوموبیلتان را روشن کنند. در واقع به محض اینکه دمای هوا به صفر برسد باطری کهنه 60% قدرت خود را از دست میدهد. یکی از نشانه های بارز باطری ضعیف، صدای ناله مانند و خرخر موتور است. اگر چنین صدایی شنیدید، اتومبیل خود را به تعمیرگاه ببرید. در ضمن ممکن است مشکل باطری به خاطر فعل وانفعالات شیمیایی (خوردگی) یا شل بودن بستها و کابلها باشد. با یک بررسی کوتاه متوجه خواهید شد که چنین مشکلی وجود دارد یا خیر. اگر خوردگی یا سولفاته شدن باطری در بخش خارجی آن باشد، میتوانید آنرا با دستمالی آغشته به محلول آب و جوش شیرین تمیز کنید. آب باطری را هم چک کنید. توجه کنید که آب باطری باید روی صفحه های الکترود را بپوشاند.
اتخاذ شیوه‌های دقیق رانندگی در هر زمان از سال، بهره‌وری مصرف سوخت را افزایش داده و در شرایط آب و هوایی سرد این موضوع بیش از پیش اهمیت می‌یابد.

ديوار سبز  http://www.wallflore.ir
اجاره ماشين  اجاره خودرو  کرايه ماشين  کرايه خودرو  http://www.saadatrent.com
طراحي سايت  فروش سايت http://www.parsaya.com
اجاره اپارتمان  اجاره خانه  اجاره ويلا http://www.senabsh.com
   http://www.arianarent.com
ودر پایان اجاره ماشین بدون راننده و کرایه خودرو با راننده امری متداول در هر فصل بخصوص زمستان خواهد بود و شما را در آسایش و بدون داشتن هزینه های پنهان به رفاه خود و خانوادتان کمک خواهد کرد. منابع:

حامد عزیز خانی / persian rental car
hiare car in airport in iran tehran esfahan
محمد حسین صالحی/iran rental car
http://www.parsaya.com
http://www.arianarent.com
http://www.wallflore.ir
http://www.senabsh.com

Comments

Popular posts from this blog

rent a car in Iran

ماشین عروس