تدارکات عروسی برای بعد از محرم و صفر



ماه های محرم و صفر از ماه های حزن و اندوه برای اهل بیت علیهم السلام می باشد که با توجه به مصیبت های وارد شده به این عزیزان و به دلیل احترام به اهل بیت، مردم از کارهای شادی برانگیز و مراسم های عقد و عروسی دوری می کنند و با دو ماه تاخیر مراسم های خود را برگزار می کنند.

یکی از مهم ترین روز های زندگی هر شخصی، روز عروسی اش می باشد که باید به باشکوه ترین شکل ممکن برگزار شود. برای این که یک مراسم خوب داشته باشید باید مدت زمانی را صرف برنامه ریزی و انجام تدارکات لازم کنید. زوج هایی که مراسمشان را به بعد از محرم و صفر موکول کرده اند باید نکاتی را مورد توجه قرار دهند.

در گام اول باید تاریخ عروسی تان مشخص شود، تعداد مهمانان را در نظر بگیرید و به فصل برگزاری مراسم نیز توجه کنید که این موارد بر روی هزینه هایتان تاثیر به سزایی دارد.
در گام دوم پس از تعیین بودجه تان باید محل برگزاری مراسمتان را مشخص کنید. انتخاب باغ تالار، تالار عروسی و یا منزل مسکونی و ویلا بر اساس علایق و سلیقه خود و همسرتان است، به نزدیکی محل برگزاری مراسم به آرایشگاه و آتلیه را بسیار اهمیت دهید و این مثلث را رعایت فرمایید.
در نهایت باید موارد دیگر را مورد توجه قرار دهید:
آتلیه عکاسی: برای ثبت خاطرات بهترین شب زندگی تان می توانید یک عکاس و فیلمبردار حرفه ای را انتخاب کنید تا لحظه به لحظه را تان را ثبت کند.
آرایشگاه عروس: زیبایی عروس خانم در شب عروسی از مهمترین موارد می باشد، پس باید بهترین سالن زیبایی را با تحقیقات کافی انتخاب کنید.

اجاره ماشین عروس سوناتا

ماشین عروس: برای انتخاب ماشین عروس بهتر است از 1 ماه قبل از مراسمتان اقدام کنید و از شرکت های اجاره خودرو، یک ماشین لوس و خارجی یا ماشین عروس کلاسیک اجاره کنید.
پس از انتخاب ماشین عروس باید به گل آرایی ماشین عروس بپردازید و آن را طبق سلیقه تان تزیین کنید.

Comments

Popular posts from this blog

اجاره خودرو در زمستان سعادت رنت

rent a car in Iran

ماشین عروس