نگهداری از خودرو در زمستان




با توجه به نزدیک شدن فصل زمستان باید به دنبال روش های صحیح نگهداری و مراقبت از خودرو باشیم، در ابتدا باید خودرو خود را به تعمیرگاه برده و از سلامت فنی آن اطمینان حاصل کنید و پس از آن با در نظر گرفتن نکات قابل توجهی به مراقبت از آن بپردازید.

car-care

در فصل زمستان که شاهد برف و بارش باران خواهیم بود باید از سالم بودن قسمت هایی از ماشین اطمینان حاصل کنید، سالم بودن برف پاک کن، باتری ماشین، لاستیک ها و داشتن زنجیرچرخ، سالم بودن نور چراغ های ماشین و همچنین داشتن ضد یخ از مهمترین موارد داشتن یک خودروی سالم است. اگر یکی از موارد گفته شده داری نقص فنی باشند موجب حوادث احتمالی و تصادفات شدید می شود.
بارش برف و باران باعث تشکیل مه در جاده و خیابان می شود که دید راننده کاهش می یابد و باعث بروز تصادف می شود، تنظیم چراغ های ماشین به خصوص چراغ های مه شکن جلو از مهمترین کار ها می باشد. پس از رسیدگی به چراغ های خودرو نوبت به سالم بودن برف پاک کن ماشین شما می شود زیرا خراب بودن برف پاک کن و استفاده نکردن از آن موجب یخ زدگی شیشه هایتان می شود و باعث کاهش دید راننده نیز می شود.
استفاده از ضد یخ نیز باعث خوب کار کردن رادیاتور و آب رادیاتور می شود و مانع از یخ زدگی آن می شود که بهتر است یک بار در سال از این مایع استفاده کنید.

car-care

هنگامی که از شرکت های اجاره ماشین می خواهید خودرو اجاره کنید باید خیالتان از بابت تمامی مشکلات فنی و ظاهری خودرو راحت باشد و با امنیت و اطمینان کامل رانندگی کنید و سفرتان را به مقصد برسانید. زیرا این گونه شرکت ها قبل از این که بخواهند اتومبیل مورد نظر را به مشتریان بدهند اتومبیل را از نظر فنی چکاپ می کنند و یک خودروی سالم و تمیز را به مشتری تحویل می دهند.


Comments

Popular posts from this blog

اجاره خودرو در زمستان سعادت رنت

rent a car in Iran

ماشین عروس