راه های کاهش هزینه های سفر!


رفتن به مسافرت باعث تفرج و نشاط در روحیه افراد و همچنین دور شدن از زندگی یکنواخت شهری و فشارهای روحی برای مدتی می شود. اما برخی از افراد به علت هزینه های هنگفت سفر، از رفتن به مسافرت ها منصرف می شوند ولی با دانستن راه های کاهش هزینه های سفر می توانید یک سفر خوب را داشته باشید.

چگونه هزینه های سفر خود را کاهش دهیم؟


سفر های گروهی

می توانید در سفر هایتان هزینه ها و وظایف را تقسیم کنید، اما چگونه؟ اگر برای رفتن به مسافرت تعداد افراد زیادی از قبیل: دوست، همکار و یا خانواده و فامیل  را با خود به همراه داشته باشید، به طور حتم هزینه های رفت و آمد، محل اقامت، خورد و خوراک و... در حد چشم گیری کاهش می یابد. در این روش می توانید از ابتدای سفر یک مادر خرج تعیین کنید که تمامی مخارج را یادداشت کند تا پس از سفر هر شخصی بتواند سهم خود را پرداخت کند.  

وسیله سفر

برای کاهش هزینه هایتان در سفر می توانید به جای بردن 3 یا 4 خودروی شخصی، با توجه به تعداد همسفرانتان از کرایه ون و یا اجاره اتوبوس استفاده کنید و سپس هزینه آن را به تعداد نفرات تقسیم کنید و ببینید که تا چه میزان به نفع شما خواهد بود. توجه داشته باشید که ون دربستی به طور کامل در اختیار شما می باشد و می توانید در زمان های دلخواه در مکان های مورد نظرتان توقف کنید و از جاذبه های دیدنی لذت ببرید.

تاکسی ون قم


استفاده از غذاهای محلی

با استفاده از غذاهای محلی و همچنین ساده و حاضری، هم در هزینه هایتان صرفه جویی کنید و همچنین این غذا ها سالم تر هستند و سلامت شما نیز تضمین می شود.


نکته مهم: قبل از سفرتان اطلاعات کافی از مقصدتان داشته باشید، با تمامی اعضا مشورت کنید و به نتیجه مطلوبی برسید و وسایل ضروری و مواد غذایی تان را به اندازه کافی تهیه کنید تا به مشکل برنخورید.




Comments

Popular posts from this blog

اجاره خودرو در زمستان سعادت رنت

rent a car in Iran

ماشین عروس