ترانسفر نمایشگاهی




ترانفسر به معنی انتقال دادن، ‌جا به جا کردن و بردن می باشد، اما ترانسفر نمایشگاهی و یا ترنسفر نمایشگاهی به چه معنا می باشد؟ اشخاص و یا لوازم دیگر توسط یک وسیله نقلیه مشخص از یک مقصد به نمایشگاه مد نظر و بلعکس برده می شود.

نمایشگاه در تهران


به طور حتم حتی شده یک بار هم به برخی از نمایشگاه هایی که در تهران برگزار شده است رفته اید و از آنجا دیدن کرده اید،‌ به طور مثال:‌ نمایشگاه کتاب که هر ساله در بزرگترین نمایشگاه تهران برگزار می شود و مردم از تمامی شهر ها به این نمایشگاه می آیند و از آن جا بازدید می کنند و استفاده های مفیدی نیز می کنند. نمایشگاه الکامپ،‌ نمایشگاه مواد غذایی،‌ نمایشگاه پوشاک و دیگر نمایشگاه ها.

BMW Z4

اجاره خودرو

هر نمایشگاهی به نسبت موضوع آن،‌ از چندین غرفه تشکیل شده است که هر غرفه نمایشگاه نیاز به چندین نفر پرسنل دارد که بتوانند آن غرفه را مدیریت کنند و خدماتی را به مردم ارائه کنند. این پرسنل باید در مدت زمان مشخصی که نمایشگاه دایر می باشد به صورت روزانه به آن جا بروند و بازگردند که این تیم نیاز به یک وسیله نقلیه دارند که به صرفه ترین و مطمئن ترین روش اجاره خودرو می باشد.
می توانید با بستن قرارداد با یک شرکت معتبر اجاره خودرو، با توجه به تعداد افراد یک ون و یا یک اتوبوس اجاره کنید و افراد به راحتی بتوانند به نمایشگاه رفت و آمد کنند.

برخی غرفه ها نیاز به دعوت مهمان های ویژه ای دارند که می توانید با اجاره خودرو تشریفاتی موقعیت اجتماعی خود را بالا ببرید و مهمان هایتان را با استفاده از این خودرو ها به غرفه تان دعوت نمایید، همچنین می توانید با اجاره ماشین های لوکسی که از شرکت های اجاره خودرو گرفته اید، رئیس و مدیران شرکت تان را همراهی کنید.



Comments

Popular posts from this blog

اجاره خودرو در زمستان سعادت رنت

rent a car in Iran

ماشین عروس