اجاره خودرو با خودرو پژو پارس


اجاره خودرو از خدماتی است که امروزه افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند؛ برای اجاره خودرو یکی از نکاتی که باید در نظر بگیرید میزان بودجه‌ای است که می‌خواهید به اجاره خودرو اختصاص دهید. اگر خودرویی را می‌خواهید اجاره کنید که لوکس و تشریفاتی باشد؛ خدمات اجاره خودرو های لوکس گزینه خیلی خوبی برای شما خواهید بود؛ اما اگر برای رفت و آمدهای روزانه تشریفات خاصی مد نظرتان نیست؛ خودروهای داخلی نیز گزینه خوبی برایتان خواهد بود. از طرفی خودروهای داخلی که در کشور خودمان تولید می‌شوند کم نیستند و از کیفیت و ویژگی‌های قابل قبولی برای اجاره خودرو برخوردارند. کارخانجات خودروسازی داخلی برای پیشرفت صنعت خودرو داخلی و اجاره خودرو همواره سعی براین دارند تا هر روزه خودروهایی با کیفیت تولید کنند تا بتوانند در بازارهای جهانی رتبه خوبی کسب کنند. خودرو پژو پارس یا همان پژو پرشیا یکی از خودروهای تولید شده توسط کارخانجات داخلی است که از زیبایی بدنه و استحکام خوبی برخوردار می‌باشد؛ این خودرو در سال 1379 طراحی شده و به بازار خودرو عرضه شد و تا به امروز مدل‌های مختلفی از این خودرو به بازار داخلی معرفی گشت که هر یک از آنان ویژگی‌های منحصر به فردی دارند.

اجاره خودرو با خودرو پژو پارس

ویژگی‌های ظاهری پژو پارس برای اجاره خودرو
خودرو یکی از وسایل نقیله مهم شناخته می‌شود؛ خودرو از قطعات گوناگونی تشکیل شده که هر یک از آنان وظیفه خاصی بر عهده دارند. بدنه به قسمت بیرونی خودرو گفته می‌شود که تاثیر زیادی در جلب توجه مخاطبین دارد؛ به عبارتی تمام زیبایی ظاهری هر خودرو به طراحی بدنه آن بستگی دارد و تحقیقات نشان داده خودروهایی که طراحی بدنه خوبی دارند از نظر فروش و اجاره خودرو می‌توانند رتبه خوبی به خود اختصاص دهند. طراحی ظاهری خودرو پژو پارس تلفیقی از ایده‌های جدید همراه با بهره گیری از المان‌های طراحی خودرو پژو 405 است. تقریبا بسیاری از افراد زمانی که خودروی پژو پارس را از نزدیک مشاهده می‌کنند؛ شباهت‌های زیادی بین طراحی بدنه آن و بدنه خودروی پژو 405 پیدا می‌کنند؛ اما این خودرو تمام شبیه پژو 405 نیست، طراحی چراغ‌های جلو خودرو پژو پرشیا تقریبا مدلی مانند گربه دارد و همینطور جلوبندی آن نیز طراحی به خصوصی دارد. تقریبا به جرات می‌توان گفت در بین خودروهای داخلی خودرو پژو پارس، خودرویی لوکس شناخته می‌شود.

طراحی داخلی اتاق خودرو پژو پارس برای اجاره خودرو
علاوه بر بدنه، اتاق داخلی نیز اهمیت زیادی دارد. زمانی که اتاق داخلی از کیفیت و طراحی خوبی برخوردار باشد؛ زمانی که سرنشینان داخل آن قرار می‌گیرند احساس رفاه بیشتری دارند. طراحی داخلی اتاق پژو پارس کیفیت قابل قبولی مخصوصا برای داشبورد، صندلی و روکش صندلی‌ها دارد.اتاق داخلی پژو پارس مانند خودروی سمند فضای کافی برای نشیمن سرنشینان دارد؛ صندلی‌های عقبی این خودرو حجم کافی دارند و به راحتی افراد می‌توانند داخل آن قرار بگیرند. خودرو پژو پارس نسبتا وزن سنگینی دارد که باعث می‌شود رانندگی در جاده‌های پرشیب برای راننده بسیار آسان تر باشد و زمانی که افراد داخل آن قرار می‌گیرند در زمان عبور از روی سرعتگیر و موانع دیگر فشار زیادی را احساس نکنند.

اجاره خودرو با خودرو پژو پارس

با توجه به نکات گفته شد اگر بخواهیم در بین خودروهای داخلی، ماشینی را برای اجاره انتخاب کنیم؛ پژو پارس از نظر بدنه، موتور و کیفیت اتاق داخلی، پیشنهاد خیلی خوبی می‌باشد. همچنین اگر در زمانی که این خودرو را اجاره کرده‌اید تصادف کنید و یا به خودرو آسیبی برسانید می‌توانید به راحتی قطعات این خودرو را در بازار داخلی پیدا کرده و یا خسارت آن را پرداخت کنید؛ به همین دلیل از هر جنبه بخواهیم این خودرو را مورد بررسی قرار دهیم؛ خودروی پژو پارس برای اجاره خودرو نمره خوبی به خود اختصاص می‌دهد.

انواع مدل‌های پژو پارس برای اجاره خودرو
در صنعت خودروسازی، کارخانجات تولید خودرو چه داخلی و چه خارجی برای پیشرفت و ادامه فعالیت، از یک برند خودرو مدل‌های مختلفی را تولید کرده تا بتواند آپشن‌های جدید به این خودروها اضافه کرده و ایرادات پیشین را بر طرف نماید؛ به همین دلیل از یک مدل خودرو، چندین زیر مجموعه وجود دارد؛ به عنوان مثال برای خودروی پژو پارس در طول سال‌های تولید، چندین مدل به بازار عرضه شده است؛ بنابراین خودرو پژو پارس مانند هر اتومبیلی دیگری انواع مختلفی دارد که هر یک از آنان از ویژگی‌های متفاوتی برخوردارند و در هر سری آپشن‌های پیشرفته تری در آن‌ها به کار می‌رود.

پژو پارس معمولی برای اجاره خودرو
پژو پارس معمولی تقریبا اولین محصول از این برند است که در سال 1379 طراحی و به بازار اجاره خودرو عرضه شد. این خودرو از نظر کیفیت بدنه، موتور و طراحی توانست نمره خوبی به خود اختصاص دهد و همین طور در سال‌های اول طراحی محبوبت زیادی پیدا کرد. موتور این برند از خودرو از 8 سوپاپ تشکیل شده و حجم آن 1.8 لیتر است و می‌تواند 97 اسب بخار در 6000 دور موتور را تولید کند. نیروی تولید شده موتور این خودرو به 148 نیوتن متر در 3500 دور نیز می‌رسد؛ به همین دلیل پژو پارس معمولی از نظر کیفیت موتور و مشخصات فنی می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای خرید یا اجاره خودرو باشد.

پژو پارس ELX  برای اجاره خودرو
پژو پارس ای ال ایکس یکی دیگر انواع خودرو است که از نظر قدرت مدل با دیگر مدل‌های خودروی پژو پارس تفاوت‌هایی دارد. موتور این خودرو 1.8 لیتر و دو سوپاپه است و گشتاور آن هم به از 4250 به 155 نیوتن می‌رسد. این خودروی تولید شده توسط ساپیا، از دیسک ترمز عقب، شیلنگ دوگانه، چراغ عقب فابریک دودی و از چراغ خطر خودرو نیز برخوردار است.

اجاره خودرو با خودرو پژو پارس
پژو پارس دو گانه سوز برای اجاره خودرو
آلودگی هوا، افزایش قیمت سوخت و استهلاک ماشین بر اثر مصرف سوخت بنزین از جمله عواملی هستند که بازار خودرو امروزه با آن گریبان گیر است  و باعث می‌شود تا بسیاری از افراد تمایل داشته باشند تا از خودروهای دوگانه سوز استفاده کنند. پژو پارس دو گانه سوز خودرویی است که به همین منظور طراحی شده است. موتور این خودرو قابلیت حرکت با گاز سی ان جی  و هم بنزین را دارد و به صورت اتوماتیک در صورت اتمام هر یک از سوخت‌ها از دیگری استفاده می‌کند. همچنین سیستم انتقال نیرو و یا گیربکس آن 5 دنده دستی است   که نیروی موتور را به چرخ‌ها منتقل می‌دهد. خودروی پژو پارس دو گانه سور برای کسانی که می‌خواهند در زمان اجاره خودرو هزینه‌ای را برای مصرف سوخت، صرفه جویی کنند گزینه بسیار مناسبی می‌باشد.

مزایای استفاده از خودرو پژو پارس برای اجاره خودرو
استفاده از خودروهای داخلی برای اجاره خودرو از مزایای بی شماری برخوردار است. خودروی پژو پارس نسبت به سایر خودروها ویژگی‌هایی دارد دارد؛ این خودرو به دلیل زیبایی ظاهری و بدنه در بین نسل جوان محبوبت خاصی دارد؛ همچنین موتور آن از قدرت خوبی برخوردار است و باعث می‌شود این خودرو در فصول سرد سال و جاده‌های پر فراز و نشیب استحکام قابل قبولی از خود نشان دهد. بنابراین برای کسانی که می‌خواهند از خودروهای داخلی برای اجاره خودرو استفاده کنند؛ پیشنهاد می‌شود که پژو پارس را در اولویت‌های خود قرار دهند. از طرفی خودروهای داخلی مزیتی که دارند و آن این است که زمانی که خودرویی خراب می‌شود و یا نیاز به تعمیر یا تغییر لوازم یدکی دارد؛ امکانات و شرایط بیشتری از نظر نیروی متخصص و دسترسی به قطعات برخوردارند و راحت تر می‌توان مشکلات آنان بر طرف کرد. به همین دلیل بیشتر افراد که می‌خواهند از خدمات اجاره خودرو استفاده کنند و بودجه متناسب با آن را هم نیز دارند ترجیح می‌دهند از خودروهای داخلی استفاده کنند تا در زمان خرابی یا تصادف به سرعت بتوانند مشکلات آن‌ها را حل نمایند.

اجاره خودرو پژو پارس بدون راننده
خودروی پژو را به دو صورت اجاره خودرو با راننده و یا بدون راننده می‌توان اجاره کرد. بسیاری از افرادی که از توانایی خوبی در رانندگی برخوردارند؛ از خدمات اجاره خودرو پژو پارس بدون راننده استفاده می‌کنند؛ از طرفی بعضی دیگر از افرادی هم وجود دارند که می‌خواهند از فضا در زمان اجاره خودرو لذت ببرند و علاقه زیادی به رانندگی هم ندارد و در این زمان از خدمات اجاره خودرو با راننده استفاده می‌کنند؛ به همین دلیل خودرو پژو پارس را هم می‌توان با راننده و هم می‌توان بدون آن اجاره کرد. از طرفی شرایط اجاره خودرو پژو پارس تا حد زیادی به شرکت اجاره خودرو مورد نظر نیز بستگی دارد که این خودرو را چطور، چگونه و با چه شرایطی اجاره می‌دهند.

Comments

Popular posts from this blog

اجاره خودرو در زمستان سعادت رنت

ماشین عروس

rent a car in Iran