بهترین مدل‌ها برای اجاره ون


اجاره ون یکی از خدمات تخصصی شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو است؛ چرا که با افزایش طرفداران مسافرت‌های دست جمعی، بیش از هر زمان دیگری نیاز به وسایل نقلیه‌ای مانند ون احساس می‌شود. سفر و رفت و آمد به شهرهای دور و نزدیک با استفاده هر وسیله نقلیه دیگری به جز ون با مشکلاتی همراه است که باعث می‌شود بیشتر افراد بیش از گذشته به اجاره ون علاقه مند باشند. زمانی که فردی از خدمات اجاره ون استفاده می‌کنند نه تنها با مشکلاتی که خودروهای شخصی مانند کمبود فضا، افت ماشین، استهلاک، امکان خرابی و بروز مشکلات فنی در مسیر مواجه نمی‌شود بلکه آرامش و اطمینان خاطر دارد؛ چرا که در زمان سفر یکی از پارامترهای مهمی که در لذت بخش بودن و راحت بودن سفر نقش تعیین کننده‌ای دارد؛ استفاده از وسیله نقلیه مناسب همراه با امکانات رفاهی قابل است. از آن‌جایی که در زمان سفر چه کوتاه و چه بلند افراد مدت زمانی را در وسیله نقلیه حضور دارند باید از امکاناتی مانند صندلی راحت، سیستم گرمایشی و سرمایشی خوبی برخوردار باشند که تمامی این تجهیزات در خودرو ون وجود دارد؛ بنابراین بیشتر افراد تمایل دارند از خدمات اجاره ون استفاده کنند. از طرفی یکی دیگر از مزایای اجاره ون؛ امکان اسکان در آن است. همانطور که می‌دانید افراد در زمان سفر باید مبالغ زیادی را هزینه‌ کنند و یکی از راهکارها برای صرفه جویی در هزینه‌ها، استفاده از خدمات اجاره ون است و زمانی که فردی بخواهد به جای اجاره هتل و یا مکانی برای اسکان در ون بماند می‌تواند در هزینه‌های خود صرفه جویی چشمگیری کند.

بهترین مدل‌ها برای اجاره ون

تا به اینجا به نکاتی درباره اهمیت اجاره ون، دلایل اجاره ون برای سفرهای نوروزی و استفاده از این وسیله نقلیه برای رفت و آمد پرداختیم؛ اما خودروهایی وجود دارند که برای اجاره ون گزینه‌های مناسبی هستند که در این مقاله به معرفی آنان اشاره خواهیم کرد؛ باما همراه باشید. 

بهترین مدل‌ها برای اجاره ون
اجاره ون با ون بنز ویتو
بنز شرکت خودروسازی است که نه تنها توانسته در خودروهای سواری، محصولات با کیفیتی تولید و به بازار جهانی عرضه کند و به محبوبیت بالایی دست پیدا کند؛ بلکه در زمینه تولید و طراحی خودروهای ون نیز فعالیت قابل قبولی دارد و بسیاری از محصولات آن علاوه بر ارسال به کشورهای دیگر در جهان، در بعضی از کشورها مانند چین، اسپانیا، مکزیک و ... نیز تولید شده است. ون بنز ویتو ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که برای افرادی که می‌خواهند سفر کنند گزینه فوق‌العاده‌ای خواهد بود. ون بنز مانند سایر محصولات این شرکت از قطعات با کیفیتی تشکیل شده و بدنه آن استحکام خیلی خوبی دارد و برای مسافرت‌های جاده‌ای از شرایط خیلی خوبی برخوردار است؛ تقریبا به جرات می‌توان گفت ون بنز ویتو یکی از خودروهای محبوب برای علاقه مندان اجاره ون است. خودروی ون بنز ویتو ویژگی‌های گوناگونی دارد که عبارتند از:

موتور جلو چهار سیلندر با حجم 2987 سی سی، 16 سوپاپه
بهره گیری از گیربکس 7 دنده
حداکثر سرعت بین 158 الی 191 کیلومتر بر ساعت
قابلیت انتقال نیرو به موتور با استفاده از دو دیفرانسیل در عقب
استفاده از باک بنزین با ظرفیت 99 لیتر
گنجایش 6 الی 7 نفر سرنشین
دریافت استاندارد آلایندگی یورو 5
بهره گیری از سیستم افزایش نور و تمیز کننده چراغ‌های جلو
استفاده از سیستم گرمایش و سرمایش
دوربین عقب
به کارگیری از سیستم پخش DVD
طراحی منحصر به فرد اتاق داخلی
اجاره ون با ون تویوتا هایس
یکی از نکاتی که باید برای استفاده از خدمات اجاره ون رعایت کنید توجه به شرکت سازنده ون است. دومین ون مناسب برای اجاره از برند تویوتاست. ون تویوتا هایس محصول شکرت آلمانی تویوتاست که توانسته از نظر کیفیت قطعات فنی و امکانات رفاهی نمره خوبی کسب کند و برای کسانی که می‌خواهند از خدمات اجاره ون استفاده کنند؛ گزینه مناسبی باشد. خودروی ون تویوتا از موتور 4 سیلندر و 16 سوپاپه تشکیل شده و حجم موتور آن 2694 سی سی می‌باشد و موتور آن به صورت طبیعی تنفس کرده و از طریق دیفرانسیل جلو گشتاور را انتقال می‌دهد. حداکثر قدرت موتور ون تویوتا هایس 149 اسب بخار در 4800 دور در دقیقه است و گیربکس آن از 5 دنده دستی تشکیل شده است. خودروی ون تویوتاست در 17 ثانیه می‌تواند شتاب صفر تا صد را پر کند و از نظر سرعت شتاب بالایی دارد. در زمان اجاره ون یکی از نکاتی که باید در نظر گرفته شود میزان مصرف سوخت ون است. مقدار سوختی که ون تویوتا هایس استفاده می‌کند 11.6 لیتر است و حجم باک آن نیز 70 لیتر می‌باشد. همچنین خودروی ون تویوتا هایس از امکانات دیگری نیز تشکیل شده که عبارتند از:

بهره گیری از کیسه هوا برای سرنشینان جلو
استفاده از سیستم صوتی کاست و CD به همراه 6 عدد بلندگو و رادیو
به کارگیری از سیستم ضد سرقت به همراه ایموبالایزر
روکش کرومی دستگیره داخلی درب‌ها
کولر همراه با دریچه عقب
شیشه برقی همراه با محافظ
استفاده از آینه داخل ضد انعکاس نور
سیستم ورود بدون استفاده از کلید
برخورداری از تنظیم کننده عمودی صندلی راننده
برف پاک کن تناوبی
قابلیت فرمان هیدرولیک تلسکوپی
بهترین مدل‌ها برای اجاره ون
اجاره ون با ون مکسوس V80
تا به این جا با چند مدل ون محبوب برای اجاره آشنا شده‌ایم؛ اما برای اجاره ون، یکی دیگر از مدل‌های خودرویی که طرفداران زیادی دارد ون مکسوس V80 است. این ون در اصل محصول کشور انگلستان است؛ اما در کشور چین نیز تولید می‌شود. موتور ون مکسوس V80 قابلیت توربوشارژ دارد که باعث می‌شود 135 اسب بخار نیرو را تولید کند. همچنین این ون از ضریب دنده و ترمز خیلی قوی برخوردار است که آن را گزینه مناسبی برای رفت و آمد در جاده‌های پر خطر می‌کند. از طرفی گیربکس این ون از 6 دنده تشکیل شده که باعث می‌شود ون مکسوس V80  بتواند به راحتی شتاب بگیرد. ون مکسوس V80  نسبت به سایر ون‌های هم رده خود مزایای زیادی دارد که عبارتند از:

بهره گیری از سیستم ترمز جلو و عقب دیسکی
مجهز به سیستم ضد سرقت هوشمند
برخورداری از سنسور پارک خودرو
استفاده از چراغ‌های مه شکن جلو
به کارگیری ایربگ سمت راننده
مجهز به سیستم هشدار باز بودن کمربند راننده
سیستم تهویه مطبوع
برخورداری از گرم کن شیشه عقب
مکانیسم تنظیم صندلی در هشت جهت
مکانیسم خاموش شدن اتوماتیک چراغ‌
باز شدن خودکار درب‌ها پس از طی کردن سرعت 20 کیلومتر در ساعت
استفاده از ریموت کنترل
قابلیت قفل مرکزی
دریافت استاندارد آلایندگی یورو 4
بررسی ون هیوندای H350  برای اجاره ون
یکی دیگر از خودروها در کلاس ون، خودرویی از برند کره‌ای هیوندا است.  خودروی ون هیوندا در انواع مسافربری و باری عرضه می‌شود که برای اجاره ون به منظور مسافرت و گردگشری از نوع مسافربری آن استفاده می‌شود. خودروی ون هیوندا اچ 350 از بدنه بسیار محکمی تشکیل شده است؛ چرا که در ساخت و مواد اولیه آن فولاد به کار رفته است. این ون یک موتوری 2.5 لیتیری دارد که مجهز به توربو دیزل می‌باشد و با استفاده از 6 گیربکس دستی، 170 اسب بخار را به چرخ‌های تعبیه شده در قسمت عقب منتقل می‌کند. از طرفی اگر بخواهیم درباره سرایط مشخصات فنی این ون اطلاعاتی بدهیم؛ ون هیوندای اچ 350 از موتور 4 سیلندر و 16 سوپاپه مجهز به توروبو شارژ و اینتر کولر تشکیل شده که حداکثر قدرت آن 170 اسب بخار و حداکثر گشتاور آن 43 نیوتن در 1750 دور در دقیقه است و حداکثر سرعت آن 156 کیلومتر در ساعت می‌باشد.

بهترین مدل‌ها برای اجاره ون
امکانات و آپشن‌های هیوندایH350 برای اجاره ون
ون هیوندای اچ 350 علاوه بر امکانات اولیه از قابلیت‌های دیگری نیز برخوردار است که برای افرادی که می‌خواهند برای رفت و آمد از خدمات اجاره ون استفاده کنند بسیار مهم می‌باشد؛ در واقع هر چقدر امکانات هر ون بیشتر باشد برای اجاره خودرو گزینه مناسب تری است؛ چرا که هنگامی که از آن استفاده می‌کنید رانندگی و سفر راحت تری با خدمات اجاره خودرو با راننده خواهید داشت؛ بنابراین بهتر است نگاهی به امکانات و سایر آپشن‌های این ون بپردازیم؛ به طور کلی ون هیوندای اچ 350 گزینه‌ی بسیار خوبی هم از نظر امکانات فنی و هم از نظر تجهیزات رفاهی برای کسانی که می‌خواهند ون اجاره کنند می‌باشد.

مجهز به سیستم کنترل ون در سراشیبی و ممانعت از بازگشت به عقب
مجهز به سیستم کنترل خودرو در پیچ‌های تند
بهره گیری از مکانیسم فرمان پذیری الکترونیکی
به کارگیری مکانیسم جلوگیری از قفل شدن خودرو در سطوح لغزنده
استفاده از پله کمکی برقی
بهره گیری از فرمان مولتی فانکشن
استفاده از آینه‌های جانبی مجهز به گرمکن و راهنمادار
هواکش سقفی
قابلیت محفظه نگهدارنده و کنسول وسط
دارنده کپسول آتش نشانی
شیشه بالابر برقی
بهره گیری از زاپاس

Comments

Popular posts from this blog

اجاره خودرو در زمستان سعادت رنت

ماشین عروس

rent a car in Iran