بهترین‌های مدل بی ام و برای اجاره خودرو

                                   
اجاره ماشین به یکی از عواملی تبدیل شده است که باعث شده شرکت‌هایی بی‌ شماری در سراسر دنیا در بازار خودرو با یکدیگر به رقابت بپردازند. آلمان کشوری است که همواره محصولات آن در صدر بهترین‌های جهان قرار دارد. اگر جزء علاقه مندان دنیای خودرو هستید مطمئنا نام برند بی ام و را بارها و بارها شنیده‌اید. خودروی بی ام و محصول شرکت خودروسازی آلمانی به همین نام است که در سراسر دنیا مخصوصا برای اجاره خودرو از محبوبت بالایی برخوردار است. شرکت خودروسازی بی ام و در سال 1916 پا به عرصه گذاشت و توانست به یکی از غول ترین  تولید کنندگان وسایل نقلیه تبدیل شود. این شرکت محصولات زیادی دارد که هر یک از آنان ویژگی‌های منحصر به فردی برای اجاره خودرو و اجاره ماشین عروس تهران دارند. در این مقاله سعی داریم به چند تا از بهترین خودروهای برند بی ام و برای اجاره خودرو بپردازیم با ما همراه باشید.

بهترین‌های مدل بی ام و برای اجاره خودرو

اجاره خودرو با BMWZ4
همانطور که گفته شد شرکت خودروسازی بی ام و سالانه ماشین‌های زیادی را طراحی کرده و به بازار جهانی معرفی می‌کند. خودروهای بی ام و جزء بهترین‌های جهان محسوب می‌شوند؛ یکی از خودروهایی که برای علاقه مندان اجاره خودرو گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شوند؛ بی ام و Z4  می‌باشد. این خودرو به طور رسمی در سال 2010 در کشور آلمان طراحی و معرفی شد. این خودرو مدت کمی پس از معرفی توانست در بین علاقه مندان دنیای خودرو و اجاره خودرو، به اتومبیلی محبوب تبدیل شد. اگر بخواهیم درباره مشخصات فنی خودرو بی ام و Z4  اطلاعاتی بدهیم؛ این خودرو از موتور 6 سیلندر و 24 سوپاپه برخوردار است و حجم موتور آن 2979 سی سی می‌باشد. خودروی بی ام و Z4  به دلیل شتاب بالایی که دارد برای افرادی که در اجاره خودرو دنبال خودرویی پر قدرت می‌باشند گزینه‌ی خیلی خوابی خواهد بود؛ حداکثر قدرت خودروی BMWZ4 340 اسب بخار در 5900 دور در دقیقه است و حداکثر گشتاور آن 500 نیومتن در 1500 دور در دقیقه نیز می‌باشد. گیربکس خودروی بی ام و زد فور 7 دنده و اتوماتیک است. با توجه به نکات گفته می‌توان به اهمیت و استحکام این خودرو برای اجاره خودرو پی برد. اگر به دنبال اجاره خودرو با راننده و یا بدون راننده هستید و به دنیای خودروهای لوکس علاقه مند هستید؛ می‌توانید BMWZ4  را انتخاب نمایید.

بهترین‌های مدل بی ام و برای اجاره خودرو
سایر ویژگی‌های خودروی بی ام و Z4 برای اجاره خودرو
تا به این جا با اهمیت این خودرو در دنیای ماشین‌سواران آشنا شده‌ ایم؛ با این حال اگر تا کنون درباره ویژگی‌های منحصر به فرد خودروی BMWZ4  مطمئن نشده‌اید؛ با ما برای آشنایی با دیگر ویژگی‌های این خودرو همراه باشید. خودروی بی ام و زد 4 از نظر امکانات و تجهیزات جزء بهترین‌های جهان می‌باشد. سیستم توقف و ترمز این خودرو از BAS  و ESP تشکیل شده و همین‌ طور از مکانیسمی برای نمایش فشار روی ترمز‌ها نیز بهره می‌گیرد. همچنین طراحان این خودرو برای ایمنی سرنیشنان خودروی BMWZ4، در زمان اجاره خودرو، داخل اتاق این خودرو از کیسه‌های ایمنی هوا استفاده کرده‌اند. اگر از خدمات اجاره خودرو برای سفر و گردشگری یا رفت و آمد روزانه استفاده می‌کنید؛ حتما سیستم صوتی آن برایتان اهمیت زیادی خواهد داشت؛ سیستم صوتی خودروی BMWZ4  از بلوتوث، AUX و رادیو تشکیل شده است و همین طور قابلیت پخش MP3  و CD  نیز دارد.

دیگر تجهیزات خودروی BMWZ4  برای اجاره خودرو
علاوه بر نکات گفته شده این محصول از شرکت بی ام و، نقاط قوت دیگری نیز دارد که بهتر به آن‌ها نگاهی بیاندازیم:

باز شدن اتوماتیک قفل درب‌ها
مکانیسم سوخت و روشن شدن چراغ داخل در هنگام تصادف
مخافظت زیر خودرو
گرمکن آینه‌ها
قابلیت باز و بسته شدن سقف با استفاده از ریموت
تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان جلو
فیلتر هوا
کلید استارت موتور
کامپیوتر و سنسور حساس به باران
سیستم کمکی در سربالایی برای کمک به راننده
صندلی با قابلیت حافظه
سیستم ترمز پارک
دریافت استاندارد آلایندگی یورو5
لذت اجاره خودرو با BMW528i
محصولات شرکت خودروسازی بی ام و از نقاط قوت بالایی برخوردارند و بعضی از آنان توانسته‌اند همیشه در هر زمانی در لیست بهترین‌های دنیای خودرو قرار بگیرند. بی ام و 528 یکی از محبوب‌ترین محصولات شرکت خودروسازی بی ام و می‌باشد که همواره افراد زیادی در سراسر دنیا از آن استفاده می‌کنند. در نگاه اول زیبایی بدنه و طراحی خاص آن، توجه مخاطب را به خودش جلب می‌کند و در مراحل دیگر ویژگی‌ها، مشخصات فنی و امکانات آن باعث می‌شود که بر تعداد علاقه مندان آن افزوده شود که این تجهیزات عبارتند از:

موتور چهار سیلندری و 16 سوپاپه‌ای
حجم موتور 1997 سی سی
انتقال قدرت و گشتاور با استفاده از دیفرانسیل عقب
حداکثر سرعت 250 کیلومتر
دریافت استاندارد آلایندگی یورو 5
کیسه‌ی هوای مخصوص سرنشینان
قابلیت پخش CD، MP3 و USB
سیستم سیستم HIFI  به همراه 12 و یا 16 بلندگو
قابلیت پخش دی وی دی همراه با چنچر شش تایی
تزئینات کرومی خودرو
گیربکس شش سرعته دستی و یا اسپرت
مکانیسم نشان دهنده باد لاستیک
سیستم تعلیق اسپرت
صندلی‌های اسپرت
روشن کردن خودکار چراغ‌ها
چراغ‌های زنون
سانروف
گرمکن صندلی جلو
روکش فرمان
سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان عقب
کروز کنترل به همراه سیستم STOP AND GO
بهترین‌های مدل بی ام و برای اجاره خودرو
اجاره خودرو با BMW530
بی ام و 530 یکی از پرچم‌داران خودروهای سدان موجود در جهان است. زمانی که این خودرو در سال 2015 به بازار جهانی عرضه شد توانست در روزهای اول رکورهای خوبی در زمینه اجاره خودرو و خرید خودرو رقم بزند. این خودرو علاوه بر طراحی و زیبایی بدنه، ویژگی‌های قابل توجه دیگری نیز دارد که خارج از لطف نیست. اتاق داخلی این خودرو از پشتی‌ صندلی طبی با محافظ مهره‌های کمر تشکیل شده و صندلی‌های آن از چرم و بافت کربنی بامبو تودوزی کرد. آینه‌های بغل و آینه راننده این خودرو ضد اشعه خورشید است که برای راننده و سرنشینان آرامش خوبی را به همراه دارد. همچنین سیستم پردازنده صوتی خودروی بی ام و 530 از صفحه نمایشگر ال سی دی تشکیل شده است.

سایر نقاط قوت BMW530 برای اجاره خودرو
کیسه هوا مخصوص سرنشینان جلو
نویگیشن، تلویزیون، صفحه نمایش جلو، سیستم حافظه سی دی،
کروز کنترل
سیستم پارک دیسترونیک به همراه رادار
دریافت استاندارد یورو 4
شتاب صفر تا صد 6.3 ثانیه
حجم سوخت ترکیبی 70 لیتر
دریافت استاندارد امنیت جهانی
قفل مرکزی
سنسور تصادف
کمربندهای پیش کنشده
سنسور باران
تنظیم برقی گودی کمر
روکش چرم صندلی‌های داخلی
بهره گیری از چراغ زنون به همراه سیستم گردش نور در پیچ‌ها
کروز کنترل
بررسی BMW330i برای اجاره خودرو
 اگر بخواهیم سراغ یکی از بهترین‌های شرکت خودروسازی بی ام و برویم؛ بهتر است مدل بی ام و 330 آی را معرفی کنیم. این خودروی چندین مدل مختلف دارد که یکی از آنان بی ام و330آی کروک است. کروک به خودروهایی گفته می‌شود که قابلیت سقف متحرک را دارند؛ یعنی سقف این خودرو باز و بسته می‌شود. خودروی بی ام و 330 آی کروک یکی از محصولات فوق‌العاده این برند است که نه تنها ویژگی‌های منحصر به فردی دارد بلکه از قابلیت کروک نیز برخوردار است؛ به همین دلیل یکی از گزینه‌های مناسب برای تابستان که بهترین زمان برای اجاره خودرو است به شمار می‌رود.

ویژگی‌های خودروی BMW330i
تا به این جا با خودروی مختلفی از برند بی ام و آشنا شده ایم که هر یک از آنان از ویژگی‌های متفاوتی برخوردارند؛ اما با توجه به قابلیت‌های بالای خودروی بی ام و کروک 330 آی، بهتر است نگاهی به مزایای رقابتی این خودرو بیاندازیم. این خودرو در سال 2010 طراحی و به بازار جهانی خودرو عرضه شد. موتور این خودرو 6 سیلندر و 24 سوپاپه است و حجم آن 3000 سی سی است که از نظر قدرت فنی برای اجاره خودرو بسیار مناسب است. این خودرو انتقال قدرتش را با استفاده از دیفرانسیل عقب انجام می‌دهد و حداکقثر قدرت آن در 6700 دور در دقیقه، 272 اسب بخار است. سایر ویژگی‌های خودروی بی ام و 330 آی عبارتند از:

بهره گیری از کیسه هوا برای سرنیشنان جلو
بهره گیری از کیسه هوای جانبی و پرده‌ای
استفاده از سیستم صوتی قوی با قابلیت شش CD
آینه‌های مقاوم در برابر اشعه
به کارگیری از صندلی با قابلیت گرمکن
صندلی برقی با حافظه تنظیمات
کروز کنترل
سیستم پردازنده صوتی
سیستم حافظه صدا
سقف مجزا همراه با پوشش کربی
آینه عقب با استفاده از قطب نمای دیجیتالی
تلویزیون و صفحه نمایش جلو
دریافت استاندارد ایمنی جهانی
دریافت استاندارد آلایندگی یورو4

Comments

Popular posts from this blog

اجاره خودرو در زمستان سعادت رنت

ماشین عروس

rent a car in Iran