اجاره سورنتو در تهران به همراه بیمه رایگان و قرارداد رسمی

 اجاره سورنتو 

سورنتو یک خودرو شاسی بلند موفق است که در ایران علاقه مندان زیادی را به خودرو جلب کرد. این خودرو در دسته خودروهای خانوادگی و آماده برای سفرهای بلند مدت است. برای اجاره سورنتو نیاز به هزینه بالایی نیست به راحتی و با هزینه بسیار مناسب می توانید برای هر مدت که می خواهید آن را در اختیار داشته باشید.

درباره ی اجاره سورنتو

سیستم تنظیم ارتفاع، صندلی های برقی 10حالته مجهز به سرد کن و گرم کن، صندلی های تاشو ردیف دوم و سوم، سیستم تهویه مطبوع دوگانه، سنسور باران، سنسور نور، سقف پاناروما و فرمان دو حالته(اسپرت و نرمال) بخشی از امکانات سورنتو است که خیال شما را از بابت هرجیزی که برای سفر خود نیاز دارید راحت می کند. سعادت رنت برای اجاره خودرو سورنتو دو نوع خدمات را در نظر گرفته است . 

اجاره سورنتو بدون راننده و با راننده. به این صورت که خودروهای بدون راننده به صورت دربست در اختیار شما است خودتان راننده خودرو هستید. در این خدمات شما تنها نیاز به ارائه مدرک دارید تا در پیش شرکت ضمانت بماند. 

خودرو با راننده نیز به این صورت است که همراه با راننده و بدون نیاز به هیچ نوع مدرکی است. برای اینکه اجاره سراتو باراننده در دسته خدمات تشریفاتی است راننده کت و شلواری و آشنا به امور تشریفات برای جابه جایی شما خواهد آمد و تا پایان همراه  شما خواهد بود. 

تمام خسارت های به بار آمده در این نوع خدمات به عهده شرکت است. اما در خدمات اجاره ماشین سورنتو بدون راننده خودرو به صورت دربست در اختیار شما است خسارت های به بار آمده برعهده مشتری است. اما البته تمام ماشین های مجموعه دارای بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه هستند. این بیمه به صورت بیمه پایه هست در صورتی که بخواهید می توانید بیمه کامل تری انتخاب کرده که برای شرایط و هزینه می توانید با شماره سایت در تماس باشید. 


شرایط اجاره سورنتو

در کافه رنت، شما می توانید سورنتو را به صورت بدون راننده اجاره کنید. در ادامه شرایط تحویل این ماشین را برایتان به اختصار توضیح می دهیم.


اجاره کیا سورنتو بدون راننده

شرایط سنی: داشتن حداقل 20 سال سن برای اجاره خودرو

گواهینامه رانندگی: داشتن گواهی نامه رانندگی با حداقل 6 ماه اعتبار زمانی

مدارک شناسایی: ارائه ی کارت ملی شخص اجاره کننده

احراز مدرک شغلی:گواهی معتبر اشتغال به کار و یا محل سکونت شخص اجاره کننده خودرو

ودیعه نقدی و چک: ارائه یک فقره چک یا سفته به مبلغ ارزش خودرو

در اجاره سورنتو بدون راننده، تمامی هزینه های مصرفی خودرو بر عهده ی شرکت کافه رنت می باشد. حداقل زمان برای رزرو، 3 روز است و مسافت مجاز روزانه 200 کیلومتر می باشد. لازم به ذکر است که خودروها تحت پوشش بیمه بدنه می باشد. در حال حاضر اجاره سورنتو در شهر تهران و شهرهای اطراف تهران امکان پذیر می باشد. برای بررسی لیست خودروهای بدون راننده کافه رنت روی لینک کلیک کنید. (جهت اطلاعات دقیق تر با کارشناس فروش تماس گرفته شود.)


مزایای اجاره کیا سورنتو بدون راننده

سورنتو در دسته خودروهای خارجی با قیمت مناسب است که به دلیل ظرفیتی که دارد می توان برای مسافرت های خانوادگی از آن استفاده کرد. سیستم تنظیم ارتفاع، صندلی های برقی 10حالته مجهز به سرد کن و گرم کن، صندلی های تاشو ردیف دوم و سوم، سیستم تهویه مطبوع دوگانه، سنسور باران، سنسور نور، سقف پاناروما و فرمان دو حالته(اسپرت و نرمال) بخشی از امکانات این خودرو است.

 اجاره خودرو سورنتو بدون راننده فول بنزین و کارواش شده به مشتری تحویل داده خواهد شد. برای امضای قرارداد رسمی می توانید به شرکت مراجعه کرده و یا در زمان تحویل خودرو می توانید قرارداد را امضا کرده. تمامی موارد شامل کروکی خودرو، بنزین، ودیعه و .. ذکر شده است تا خیال شما از بابت هرچیز راحت باشد. برای اجاره خودرو بدون راننده  شرکت از شا مدرکی را ضمانت دریافت خواهد کرد که شامل مدرک شغلی و مبلغی برای ضمانت خودرو است. 

مدارک مورد نیاز برای اجاره سورنتو بدون راننده :

داشتن حداقل سن 20 سال برای اجار خودرو الزامی می باشد.

گواهینامه رانندگی :
گواهینامه رانندگی معتبرفرد متقاضی اجاره خودرو با حداقل اعتبار زمانی 6 ماه

مدارک شناسایی مورد نیاز :
کارت ملی

مدارک احراز موقعیت شغلی :
گواهی معتبر اشتغال به کاربرای احراز محل شغلی و یا محل سکونت شخص اجاره کننده خودرو .

(گواهي شغلي يعني: فيش حقوقي یا جواز كسب، اجاره نامه مغازه، نامه معرفی در سربرگ رسمي شركت با مهر و امضاء ، دفترچه تامین اجتماعی ، يا هر چيزي كه نشان دهنده ي شغل شما باشد، صرفا كارمند بودن مهم نيست، داشتن شغل مهم است.)

ودیعه نقدی (دیپوزیت) و چک :
یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو

پرداخت کل مبلغ کرایه در زمان تحویل خودرو از طریق پرداخت نقدی و یا کارت های اعتباری.

پرداخت مبلغی به عنوان ودیعه نقدی (دیپوزیت) که با توجه به نوع خودرو های درخواستی متفاوت می باشد.

مبلغ ودیعه نقدی (دیپوزیت) در زمان عودت خودرو به مشتری بازگردانده می شود.

 

Comments

Popular posts from this blog

اجاره خودرو در زمستان سعادت رنت

ماشین عروس

rent a car in Iran