اجاره خودرو پرادو بدون راننده با شرایط مناسب [رزرو آنلاین]

 اجاره پرادو بدون راننده در شرکت سعادت رنت را می توانید به راحتی و با مدارک بسیار آسان امتحان کنید.شما نها با تماس تلفنی و یا رزرو آنلاین سایت این خودرو را برای هر تعداد روز و تاریخی که می خواهید می توانید در اختیار داشته باشید. 

حداقل تعداد روز اجاره خودرو پرادو سه روزاست. یعنی شما خودرو را می توانید از 3 روز تا بیشتر از سه روز رنت کنید. شما می توانید در زمان رزرو اجاره تویوتا پرادو از تجهیزات اضافه که سعادت رنت در نظر گرفته است مانند صندلی کودک، بیمه طلایی، زنجیر چرخ ، طرح ترافیک و ..... بهره مند شوید. خودروهای پرادو موجود  در سعادت رنت در بالاترین سطح کیفی قرار داشته و مدل سال می باشند.

شرایط اجاره پرادو چیست ؟

برای اجاره پرادو پس از تماس تلفنی و اعلام تاریخ و تعداد روز کارشناسان ما مدارک مورد نیاز را به شما می گویند، که شامل مدرک شناسایی ، گواهینامه، ودیعه نقدی و مدرک شغلی و ...... است. 

ارسال مدارک از طریق واتسپ و ایمیل امکان پذیر است که در صورت تایید رزرو خودرو نهایی خواهد شد. اصل مدارک در زمان تحویل ماشین به شما گرفته خواهد شد. قرارداد اجاره ماشین پرادو در زمان تحویل خودرو و یا در دفتر مرکزی در دو برگ امضا خواهد شد. 

تمامی هزینه های مصرفی خودرو بر عهده شرکت می باشد در واقع اگر خودرو دچار هر مشکلی فنی شد شرکت موظف است که ان را تعمیر و یا هزینه آن را پرداخت کند. 

کشیدن سیگار در خودرو ها ممنوع می باشد و در صورت عدم رعایت، هزینه شستشو کامل خودرو از مشتری دریافت می شود

تمدید قرارداد فقط و فقط به صورت حضوری و در دفتر مرکزی انجام می شود

تمامی خودروهای بدون راننده مجموعه ما دارای بیمه بدنه پایه هستند. به همین دلیل خیالتان از بابت خسارت های ناشی از تصادف و دیگر حوادث راحت باشد. البته شرکت دارایه سه سطح بیمه پایه ، متوسط و طلایی است . که تمامی ماشین ها تحت پوشش رایگان بیمه پایه هستند. 

بیمه اجاره خودرو پرادو

بیمه پایه تمامی موارد تصادف ررا شامل نمی شود . در صورت اجاره یک خودرو لوکس مثل پرادو اگر یک بیمه کامل تر داشته باشید خیال شما در تمام مسیر سفرتان از لحاظ راحت تر خواهد بود.

شرکت تویوتا که یکی از شناخته شده ترین و معتبر ترین شرکت های خودرو ساز در جهان می باشد، تولید کننده خودرو پرادو می باشد. هماهنگی فوق العاده در طراحی اجزاء خارجی و داخلی پرادو این خودرو را از دیگر خودرو های کلاس ساشی بلند متمایز نموده است.

برای اجاره خودرو پرادو چه باید کرد؟

خودور پرادو جز ماشین های لوکس محسوب می شود از این رو امکان اجاره آن از شرکت های اجاره خودرو تنها به صورت " با راننده " می باشد. اجاره خودرو با راننده مزیت هایی را برای شما به همراه خواهد داشت؛ از جمله این مزیت ها می توان به عدم نیاز به ارائه مدارک اشاره داشت. هم چنین امکان اجاره خودرو در تهران به صورت ساعتی برای شما فراهم واهد بود. در اجاره خودرو با راننده هیچ مسئولیتی جهت تصادفات احتمالی و هزینه های سوخت و... بر عهده شما نخواهد بود از این رو این اجاره خودرو پرادو بسیار به صرفه می باشد.

Comments

Popular posts from this blog

اجاره خودرو در زمستان سعادت رنت

ماشین عروس

rent a car in Iran