اجاره 207 در تهران در شرکت اجاره خودرو سعادت رنت

 بی شک خودرو 207 جزو ماشین های پرطرفدار در بین خودروهای ایرانی است. یک خودرو با امکانات رفاهی بالا و ظاهری جذاب   که بیشتر مورد پسند جوانان است. شما برای اجاره 207 درتهران به راحتی می توانید با ارائه مدرک و هزینه این ماشین را در اختیار داشته باشید. 

207 موجود هم به صورت دنده ای وهم به صورت اتومات موحود است. قیمت اجاره 207 اتومات نسبت به ماشین دنده ای بیشتر است. هزینه اجاره بسته به نوع خودرو و تعداد روز اجاره دارد.

خدمات اجاره 207 در سعادت رنت 

اجاره خودرو 207 به دو صورت بدون راننده و باراننده در دسترس است. در واقع اگر شما می خواهید این خودرو را برای مسافرت و یا کارهای شخصی انتخاب کنید می توانید از اجاره 207 بهره مند شوید. با پداخت هزینه و ارسال مدارک این خودرو برای شما رزرو می شود . 

اما در صورتی که بخواهید برای جابه جایی مهمان و یا تشریفات از آن استفاده کنید می توانید به صورت با راننده آن را رنت کنید. البته 207 به دلیل ظاهر اسپورتی ک دارد برای تشریفات ماشین مناسبی نخواهد بود. 

شرایط اجاره ماشین 207 در سعادت رنت 

خودرو های بدون راننده دارای کیلومتر مجاز روزانه هستند که 200 کیلومتر در روز است 

حداقل تعداد روز اجاره پژو 207 و خودروهای بدون راننده سه روز است 
ماشین فول بنزین به شما تحویل داده می شود د

خودرو کارواش شده به شما تحویل داده می شود 

این مدارک در زمان تحویل خودرو به مشتری توسط متصدی شرکت بررسی می گردد

_عکس کارت ملی امانت گیرنده

_عکس گواهینامه رانندگی با حداقل اعتبار زمانی 6 ماه

_یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو

_گواهی اشتغال به کار معتبر برای احراز شغل امانت گیرنده خودرو (گواهي شغلي شامل یکی از این موارد می باشد : فيش حقوقي یا جواز كسب | اجاره نامه مغازه | نامه اشتغال به کار | دفترچه بیمه تامین اجتماعی | يا هر مدرکی كه نشان دهنده ي شغل شما باشد و صرفا كارمندی یا داشتن شغل دولتی مهم نيست، اشتغال به کار اهمیت دارد)

_پرداخت مبلغی به عنوان ودیعه نقدی (دیپوزیت) که با توجه به نوع خودروی درخواستی متفاوت می باشد، ودیعه نقدی (دیپوزیت) در زمان عودت خودرو به مشتری بازگردانده می شود

_داشتن حداقل 20 سال سن الزامی می باشد

(مدارک مورد نیاز قبل از نهایی شدن رزرو توسط مسئول رزرواسیون بررسی و تایید می شود)

بیمه اجاره پژو 207

سعادت رنت به عنوان یکی از ارزان ترین اجاره خودرو در تهران توانسته خدمات ویژه را برای مشتریان خود در نظر بگیرد. یکی از این خدمات بیمه تمام ماشین های اجاره ای است. خودروهای بدون راننده دارای بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه هستند به همین دلیل خیال شما از بایت خسارت های به بارآمده راحت خواهد بود.

Comments

Popular posts from this blog

اجاره خودرو در زمستان سعادت رنت

ماشین عروس

rent a car in Iran