اجاره سانتافه در تهران و شهرستان ها با سعادت رنت - بیمه بدنه و قرارداد رسمی

 برای اجاره سانتافه در تهران می توانید به راحتی تنها با یک تماس تلفنی و یا از طریق سایت سعادت رنت اقدام کنید. شما در سایت شرکت سعادت رنت می توانید بیش از ده ها خودرو ایرانی و خارجی را به صورت بدون راننده، با راننده و یا برای ماشین عروس اجار هکنید. 

اما اینکه شرایط اجاره سانتافه چی هست و چگونه می توانید این کارو انجام بدهید باید گفت که به راحتی و تنها با ارسال مدارک و پرداخت هزینه قابل رنت است. 

خدمات اجاره سانتافه نیو به این صورت است که خودرو به سه صورت بدون راننده ، با راننده و یا برای ماشین عروس در اختیار شما می تواند باشد که شرایط هر سه متفاوت است. 

اجاره خودرو سانتافه بدون راننده 

همان که مشخص است اجاره خودرو سانتافه در صورتی که بدون راننده در اختیار شما باشد جزو خدمات بدون راننده مامحسوب می شود. به همین دلیل برای ررو سانتافه بدون راننده به دلیل اینکه در خودرو د راختیار شما خواهد بود نیاز به ارائه ضمانت و ودیعه نقدی است. 

سانتافه در زمان تحویل در بهترین شرایط فنی ، فول بنزین و کارواش شده در اختیار شما خواهد بود . تحویل و عودت خودرو می تواند در شرکت، درب منزل و یا هرجایی دیگر باشذ. تمامی خدمات دارای قرارداد رسمی بین شرکت و شما خواهد بود. ودیعه پرداختی نیز در زمان عودت به شما بازگردانه می شود. 

حداقل تعداد روز اجاره ماشین بدون راننده سه روز است. برای رزرو خودرو می توانید به دو صورتی تلفنی و یا سایت سعادت رت اقدام کنید. رزرو خودرو از طریق سایت بسیار آسان تر خواهد بود. در مرحله اول باید وارد سایت و صفحه خدمات مورد نظرتان شوید. 

در صفحه باید موجودی خودرو موردنظرتان را چک کندی. در صورت موجود بودن دکمه رزرو فعال خواهد بود و پس از کلیک بر روی آن شما به صفحه مراحل رزرو که شامل : تاریخ تحویل و عودت خودرو، تعداد روز ، ساعت تحویل، تجهیزات مورد نیاز و ... خواهید رفت .

پس از پرکردن مراحل رزرو به صفحه بعدی خواهید رفت که به شما هزینه اجاره ودیعه قابل پرداخت را نشان می دهد که بعد از ارسال مدارک در صورت مورد تایید بودن آنها خودروبرای شما رزرومی شود.

مدارک لازم برای اجاره هیوندای سانتافه نیو 

مدارک به این صورت است که فرد اجاره کنند نیازمند به گواهینامه رانندگی با اعتبار 6 ماه و سنی قانونی برای اجاره خودرو است. 

کارت ملی 

احراز مدرک شغلی :

گواهی معتبر اشتغال به کاربرای احراز مدرک شغلی و یا محل سکونت شخص اجاره کننده خودرو .

(گواهی شغلی يعنی: فيش حقوقی یا جواز كسب، اجاره نامه مغازه، نامه معرفی در سربرگ رسمی شركت با مهر و امضاء ، دفترچه تامین اجتماعی ، يا هر چيزی كه نشان دهنده ی شغل شما باشد، صرفا كارمند بودن مهم نيست، داشتن شغل مهم است.)

ودیعه نقدی (دیپوزیت) و چک :

یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو

پرداخت کل مبلغ کرایه در زمان تحویل خودرو از طریق پرداخت نقدی و یا کارت های اعتباری.

پرداخت مبلغی به عنوان ودیعه نقدی (دیپوزیت) که با توجه به نوع خودرو های درخواستی متفاوت می باشد.

مبلغ ودیعه نقدی (دیپوزیت) در زمان عودت خودرو به مشتری بازگردانده می شود.

شرایط اجاره سانتافه با راننده 

همان طور که مشخص است خدمات اجاره ماشین با راننده به این صورت است که خودرو سانتافه همراه با یک راننده ای که تشریفاتی است در اختیارتان است. ماشین های با راننده بیشتر به صورت ساعتی رنت داده می شوند. که زمان اجاره آن از حداقل 10 ساعت است. در این نوع خدمات نه نیاز به رزرو آنلاین دارید و نه هیچ نوع مدرکی. تنها کافی است که با ما تماس گرفته تا خودرو برای شما حاضر شود. 
برای اجاره خودرو سانتافه با راننده شما تنها نیاز به پرداخت هزینه رنت خودرو دارید. 

شرایط اجاره ماشین عروس سانتافه 

برای ماشین عروس نیز ما دو نوع خدمات داریم. ماشین عروس سانتافه بدون راننده و با راننده. رنگ خودرو موجود سفید است و در صورت ماشین عروس سانتافه با  راننده، یک راننده ای کت و شلواری برای آوردن شما به مراسم خواهیم داشت. 

نرخ های اجاره ماشین عروس برای 15 ساعت از ساعت 9 صبح تا 12 شب در طول روز میباشد ؛ که به ازای هر ساعت مازاد قبل از ساعت 9 صبح و بعد از ساعت 12شب ، 100 الی 300 هزار تومان هرساعت محاسبه خواهد شد .

 درصورت خارج شدن از محدوده شهری تهران مانند : احمد آباد ، گرمدره، شهریار و ،... بر اساس نرخ مصوب شامل 100.000 الی 300.000 هزار تومان هزینه خروجی تهران می باشد.

در مجموعه سعادت رنت نیاز به پرداخت هیچ گونه هزینه مازاد و پنهانی نیست.

 در صورت اجاره خودرو عروس با راننده ، نیازی به ارائه چک ضمانت نمی باشد و کلیه مسئولیت ماشین عروس به عهده راننده این مجموعه می باشد.

 در صورت کرایه ماشین عروس بدون راننده ، بابت ضمانت یک فقره چک به ارزش خودرو دریافت می گردد.

 در صورت اجاره ماشین عروس بدون راننده ، نماینده این مجموعه پس از تحویل خودرو عروس تا پایان مراسم در خودرو دیگری همراه شما خواهد بود و پس از اتمام مراسم همزمان با تحویل اتومبیل، چک ضمانت را عودت می گردانند.


Comments

Popular posts from this blog

اجاره خودرو در زمستان سعادت رنت

ماشین عروس

rent a car in Iran