اجاره ماشین عروس در تهران - با راننده و بدون راننده همراه با خدمات گل آرایی

 برای اجاره ماشین عروس در تهران می توانید به صوت حضوری و یا مراجعه به سایت شرکت رنت کنیم خودرو مورد نظرتان را انتخاب و برای تاریخی درخواستی رنت کنید.اما قبل از اقدام به رنت ماشین عروس نیاز است که شرایط و خدماتی شرکت به مشتریان عزیز خود ارائه می دهد آشنا شویم. 

خدمات اجاره ماشین عروس رنت کنیم 

خدمات کرایه ماشین عروس شامل خودروهای بدون راننده و باراننده است. ماشین عروس با راننده جزو خدمات تشریفاتی است به این صورت که خودرو لوکس که در اکثر مواردمشکی رنگ هست همراه با یک راننده کت و شلواری برای بردن عروس و داماد به مراسم همراهی می کند. 

اجاره ماشین عروس بدون راننده نیز به این صورت است که خودرو بدون راننده در اختیار داماد خواهد بود. 

شرایط  اجاره ماشین عروس با راننده 

ماشین عروس باراننده به دلیل اینکه راننده شرکت همراه با خودرو هست از شما هیچ مدرکی دریافت نمی شود.تمامی مسئولیت های خودرو به عهده راننده شرکت است به همین دلیل مدرکی برای ضمانت از شما دریافت نخواهد شد. شما به راحتی می توانید هر خودرویی ک می خواهید را در صورت موجود بودن بدون راننده اجاره کنید.

البته در بخش اجاره ماشین عروس با راننده می توانید از سایر خدمات ما شامل اسکورت ماشین عروس نیز استفاده نمایید.

شرایط اجاره ماشین عروس بدون راننده 

برای ماشین عروس بدون راننده برای اینکه خودرو در اختیار شما نیاز به ارائه مدرک و ضمانت است. در زیر به آنها اشاره کرده ایم.

قیمت اجاره ماشین عروس برای 15 ساعت از ساعت 9 صبح تا 12 شب در طول روز است. 

 درصورت خارج شدن از محدوده شهری تهران مانند : احمد آباد ، گرمدره، شهریار و ،... بر اساس نرخ مصوب شامل 100.000 الی 300.000 هزار تومان هزینه خروجی تهران می باشد.

 برای ماشین های عروس بدون راننده ، نماینده ما پس از تحویل خودرو عروس تا پایان مراسم در خودرو دیگری همراه شما خواهد بود و پس از اتمام مراسم همزمان با تحویل اتومبیل، چک ضمانت را عودت می گردانند.


مدارک لازم برای کرایه ماشین عروس

شرکت رنت کنیم برای کرایه ماشین عروس بابت ضمانت یک فقره چک به ارزش خودرو از مشتری دریافت می کنند

لاکچری ترین ماشین عروس در تهران را می توانید در رنت کنیم مشاهده کنید. شرکت رنت کنیم یک مجموعه کامل در زمینه رنت ماشین بدون راننده و باراننده ، ماشین عروس و دیگر خدمات است که در سطح تهران و دیگر شهرهای ایران خدمات رسانی می کند. برای مشاهده ماشین های عروس می توانید به سایت ما به آدرس زیر مراجعه کنید. اجاره ماشین عروس لیستی از خودروهای ایرانی و خارجی لوکس هستند که می توانید انتخاب و رزرو کنید. برای رزرو خودرو ختما موجودی را در روز مراسم چک کرده . تاریخ دقیق، محل برگذاری و ساعت دقیق تمامی مواردی است که باید در اختیار کارشناسان ما قرار دهید. 

برای اجاره ماشین عروس می توانید از خودروهایی که در دسته ماشین های اقتصادی هستند استفاده کنید. قیمت اجاره این خودروها نسبت به دیگر ماشین ها مناسب تر است. 

https://rentkonim.com/services/wedding-car/

گل آرایی ماشین عروس و دسته گل 

در کنار کرایه ماشین عروس مجموعه خدمات دیگری نیز ارائه می دهد که شامل دسته گل و گل آرایی ماشین عروس است. نمونه کار ما را می توانید در سایت مشاهده کنید

Comments

Popular posts from this blog

اجاره خودرو در زمستان سعادت رنت

ماشین عروس

rent a car in Iran