اجاره خودرو در ترکیه - صفر تا صد مدارک و شرایط سعادت رنت

مجموعه بزرگ سعادت رنت برای اجاره خودرو در ترکیه خدمات و خودروهای ویژه ای را در نظر گرفته است. شما می توانید با یک تماس تلفنی از ایران برای ترکیه ماشین اجاره کنید.اما اینکه ماشین های موجود در ترکیه چیست و قیمت آنها چقدر است می توانید در ادامه با ما همراه باشید.

احتمالا فکر می کنید که اجاره ماشین در ترکیه کا رسختی است اما باید گفت که با سعادت رنت می توانید راحت هر خودرویی که می خواهید اجاره کنید.
البته اگر بخواهید خودرو مورد نیازتان را از شرکت های ترکیه رنت کنید کارتان سخت خواهد بود چرا که اعتماد کردن به شرکت ها کار سختی است.

اجاره ماشین در استانبول از ایران 

برای اجاره خودرو در ترکیه از ایران شما باید حداقل دو هفته قبل از سفرتان، خودرو مورد نظر خود را رزرو کنید.حالا رزرو خودرو چگونه است ؟ برای رزرو می توانید از طریق سایت و یا تماس تلفنی خودروهای موجود را رزرو کنید. با سعادت رنت شما می توانید بدون داشتن کارت اعتباری و با پرداخت کمترین دیپوزیت و برگشت ودیعه در همان لحظه بدون زمان انتظار برای بلوکه کردن مبلغ دیپوزیت ماشین اجاره کنید.
سعادت رنت اولین شرکت اجاره ماشین هست که از ایران برای ترکیه ماشین اجاره می دهد. خدمات اجاره خودرو ترکیه شامل ماشین های بدون راننده است که البته در صورت نیاز شما می توانیم اجاره خودرو با راننده نیز در اختیارتان قرار دهیم 

شرایط اجاره ماشین در ترکیه بدون راننده 

اگر بخواهید خودرو را از طریق سایت رزور کنید در بخش اجاره خودرو استانبول لیست تمامی خودروها را مشاهده خواهید کر که در باکس هر خودرو در صورت موجود بودن دکمه رزرو آنلاین فعال است.در رزرو آنلاین باید مدارک شناسایی، تعداد روز تاریخ  روز را انتخاب کنید. پس از تمامی مراحل کارشناسان ما برای نهایی کردن رزرو با شما در تماس خواهند بود. 
 برای کرایه خودرو در ترکیه ابتدا مشتری باید شهر مقصد و تاریخ دریافت و عودت خودرو را اعلام کند. سپس خودروهای موجود و هزینه مربوطه توسط کارشناسان شرکت سعادت رنت به آنها اعلام شده و در صورت تمایل رزرو انجام میپذیرد.شرایط اجاره خودرو ترکیه در زیر نام برده شده قبل از اجاره خودرو حتما مطالعه کنید.

  • حداقل تعداد روز اجاره ماشین در ترکیه 3 روز است
  • اجاره خودرو در ترکیه بدون داشتن کارت اعتباری و با پرداخت کمترین دیپوزیت و برگشت ودیعه در همان لحظه بدون زمان انتظار برای بلوکه کردن مبلغ دیپوزیت
  • حداقل سن مجاز برای اجاره ماشین در ترکیه 18 سال به بالا می باشد
  • مبلغ دیپوزیت با بیمه عادی از 500 تا 1000 یورو است
  • اما در صورت انتخاب بیمه سی دی دبلیومبلغ دیپوزیت 100 الی 300 یورو خواهد بود.
  • خلافی خودروهای اجاره ای در ترکیه آنلاین محاسبه میشود و در زمان برگشت به ایران هیچ پولی نزد نماینده ترکیه نخواهد ماند.
  • دیپوزیت اجاره ماشین در ترکیه بین 500 تا 1000 یورو است.
  • اجاره ماشین بدون راننده در ترکیه دارای محدوده کیلومتر روزانه 150 کیلومتر می باشد
  • شرکت با توجه به زمان درج شده در قرارداد، پس از ورود شما خودرو را توسط نماینده خود در ترکیه به شما تحویل خواهد داد.باید به این نکته توجه کنید که حتما در زمان تحویل خودرو از نماینده ما کارت بیمه و کارت ماشین را دریافت کنید. زیرا یکی از مدارک مورد نیاز در زمان رانندگی در این کشور کارت بیمه است.

قیمت رنت ماشین در ترکیه


قیمت اجاره خودرو در استانبول بسیار متنوع است. ما در این دسته بندی خودروهای اقتصادی ، لوکس و خانوادگی داریم. خودروهای اقتصادی سامل هیوندای اکسنت،سیتروئین، فیات ایگیا و ... است.

سعادت رنت یکی از  ارزانترین اجاره خودرو در تهران است که در دبی و ترکیه نیز دارای نمایندگی فعال است.

 مدارک لازم برای اجاره ماشین در استانبول

سعادت رنت تلاش کرده است که مدارک و شرایط آسانی را برای شما فراهم کند. همان طور که در زیر مشاهده می کنید مدارک لازم برای اجاره خودرو در ترکیه شامل مدرک شناسایی و مدرکی برای ضمانت است.قبل از اجاره خودرو در استانبول حتما این مدارک را مشاهده کنید.

_گواهینامه ایرانی و بین المللی معتبر

_عکس و یا کپی پاسپورت

_عکس بلیط رفت به ترکیه

_بیعانه

_داشتن حداقل سن 18 سال برای اجار خودرو الزامی می باشد.

_دیپوزیت 500 تا 1000 یورو



 


Comments

Popular posts from this blog

اجاره خودرو در زمستان سعادت رنت

ماشین عروس

rent a car in Iran