اجاره ون در شیراز [قیمت کرایه ون دربستی شیراز ]

 کرایه ون در شیراز:

کرایه ون شیراز شامل مجموعه متنوعی از ون های تشریفاتی با سقف بلند است که به صورت با راننده در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرد. شرکت اجاره خودرو سعادت رنت برای مشتریان اجاره ون شیراز این امکان را فراهم آورده تا از طریق نماینده خود در این شهر، ون مورد نیاز خود را دریافت نمایند. کرایه ون شیراز به صورت با راننده موجود است در صورت نیاز به اجاره ون بدون راننده در شیراز می توانید به بخش پشتیبانی تماس گرفته و درخواست خود را مطرح کنید.اجاره ون شامل خودروهای بالا است که می توانید برای اطلاع از قیمت و شرایط با ما در تماس باشید.

یکی از ون های مجموعه ون تویوتا است که می توانید برای مشاهده قیمت و مشخصات فنی روی دکمه زیر کلیک کنید. 

اجاره ون هایس

_تمامی ون اجاره ای در شیراز مجهز به سیستم Wifi و صندلی کودک و تجهیزات مسافرتی می باشد و در صورت نیاز می توانید درخواست خود را به دفتر مرکزی قبل از سفر خود اعلام نمایید

قیمت کرایه ون در شیراز

قیمت کرایه ون دربستی در شیراز برای خارج از شهر به صورت دربستی و دراز مدت است توافقی می باشد. البته این هزینه برای انواع خودرو ون متغیر میباشد. می توانید پس از اعلام برنامه سفر خود به مشاوران قیمت تمام شده و پیش فاکتور آن را دریافت نمایید.

در صورت کنسلی ون تا 24 ساعت هیچ هزینه ای دریافت نمی شود در صورت کنسلی کمتر از 24 ساعت مانده به سرویس بسته به نوع سرویس جریمه کنسلی دریافت میشود.

شرایط کرایه ون دربستی در شیراز:

قیمت کرایه ون دربستی شیراز برای خارج از شهر به صورت کیلومتری محاسبه می شود.

در صورت کنسلی سرویس اجاره ون در شیراز تا 24 ساعت هیچ هزینه ای دریافت نمی شود در صورت کنسلی کمتر از 24 ساعت مانده به سرویس بسته به نوع سرویس جریمه کنسلی دریافت میشود.

خدمات اجاره ون، بصورت درب به درب یعنی از درب منزل شما تا فرودگاه شیراز و از فرودگاه تا درب منزل شما و یا هر نقطه از شیراز و یا کلیه نقاط کشور انجام می پذیرد. کلیه رانندگان شرکت افرادی مجرب و حرفه ای بوده که توسط شرکت به مشتریان ارائه می شود. رانندگان ما شامل افرادی مسلط به زبان های عربی و انگلیسی هستند. جای خواب و غذای راننده به عهده مسافران است که می توانید به صورت نقذی نیز پرداخت کنید.

Comments

Popular posts from this blog

اجاره خودرو در زمستان سعادت رنت

ماشین عروس

rent a car in Iran