اجاره خودرو بالنو در دبی

اجاره سوزوکی بالنو در دبی

 برای اجاره سوزوکی بالنو در دبی نیاز به مراجعه شرکت های اجاره خودرو دبی ندارید. شما می توانید به راحتی از یک شرکت ایرانی که در تهران نمایندگی رسمی دارد ماشین را تنها با یک تماس تلفنی برای دبی رزرو کنید.

دیگر نیاز نیست که مشکلاتی نظیر پرداخت هزینه ، زبان، قرارداد ، رسمی نبودن شرکت ودیگر استرس ها در تحمل کنید. می توانید از ایران هر خودرویی که می خواهید برای دبی اجاره کنید.

شرکت اجاره خودرو سعادت رنت علاوه بر اینکه در سراسر ایران نمایندگی فعال دارد در ترکیه و دبی نیز دارای نمایندگی رسمی و فعال است. شرکت در دبی دارای دفتر با ثبت رسمی است و در زمینه اجاره ماشین در دبی فعالیت گسترده ای در این شهر دارد.

 سعادت رنت برای اجاره ماشین های متنوعی از دسته خودروهای اقتصادی و خانوادگی تا خودروهای لوکس و جوان پسند دارد.

قیمت اجاره خودرو در دبی به دلیل اینکه تمامی ماشین های موجود برای خودرو شرکت بوده بسیار مناسب است.

 مزیت اجاره خودرو بالنو در دبی

سوزوکی بالنو جزو یکی از ماشین های اقتصادی اما فول آپشن و ظاهری است که می تواند برای اجاره خودرو در دبی در لیست انتخاب های شما باشد. 

این خودرو مدل سال 2022 بوده و توسط شرکت سعادت رنت در دبی به هم وطنان عزیزمان خدمات رسانی می کند. شما برای اجاره سوزوکی بالنو در دبی می توانید به راحتی با یک تماس تلفنی از ایران برای دبی این خودرو را رزرو و در دبی تحویل بگیرید. برای تحویل خودرو می توانید در فرودگاه دبی، هتل و یا هر جایی دیگر در شهر دبی ماشین را تحویل بگیرید. 

متصدی تحویل ما فارسی زبان و مسلط به زبان انگلیسی است و شما دیگر مشکلی برای زبان نخواهید داشت. 

اجاره خودرو بالنو در دبی به چه صورت است ؟ 

رزرو خودرو بالنو برای دبی به این صورت است که شما با شماره درج شده در این صفحه تماس گرفته و به کارشناسان ما در شعبه اصلی ما در تهران متصل خواهید شد. کارشناسان ما در این بخش تمامی موارد و سوالات شما را در زمینه اجاره ماشین در دبی پاسخ خواهند داد . برای رزرو ما نیاز به تعداد روز، تاریخ دقیق رفت و برگشت خودرو، ساعت تحویل و خودرو و اطلاعات شخصی و ضمانت نیاز مند هستیم. 

ارسال مدارک مورد نیاز از طریق تلگرام و ویا واتساپ امکان پذیر است که در صورت تایید رزرو شما نهایی خواهد شد. پرداخت هزینه اجاره ماشین در دبی به صورت تومان و درهم می باشد. معمولا ایرانی ها به دلیل نداشتن کارت اعتباری نمی توانند در خارج از کشور خودرو کرایه کنند. به همین منظور شرکت سعادت رنت پرداخت هزینه اجاره در ایران را به صورت ریالی و پرداخت هزینه هنگام تحویل خودرو در دبی را به صورت درهم و یا از طریق کارت های اعتباری شعب بانک های ایران فراهم آورده است. مشتریان عزیز نیز می توانند مبلغ پرداختی را در یکی از شعب ما در ایران و یا مستقیم موقع تحویل خودرو پرداخت کنند.

 

آخرین مرحله تحویل خودرو به شما، در مکان درخواستیتان و یا فرودگاه در کمتر از 15 دقیق می باشد. در این مرحله بازدید خودرو از جانب شما و دریافت اصل مدارک از طرف نماینده و سرانجام امضای قرار داده می باشد.

 

مشخصات سوزوکی بالنو 

سوزوکی بالنو ۲۰۲۲ یکی‌ از جدیدترین خودروهایی اقتصادی است که راهی بازار هند شده است. اما نکته مهم و قابل توجه  بالنو ۲۰۲۲ این است که  خودرویی نسبتا ایمن است و امکاناتی ایمنی نظیر ترمز ABS، ایربگ جلو و پرده‌ای، سیستم کنترل پایداری، سیستم شروع حرکت در سربالایی و سیستم هشدار سرعت و کمربند را دارد.در سوزوکی بالنو مدل ۲۰۲۲ امکاناتی نظیر دوربین ۳۶۰ درجه، هدآپ، سیستم صوتی Arcamys، فرمان جدید، دریچه تهویه عقب و کنترلرهای جدید سیستم تهویه را دارد.

 

Comments

Popular posts from this blog

اجاره خودرو در زمستان سعادت رنت

ماشین عروس

rent a car in Iran