اجاره ماشین در کیش {اجاره خودرو در کیش ارزان قیمت}

اجاره خودرو در کیش با خودروهای لوکس و آمریکایی [اجاره ماشین در کیش بدون چک]

اجاره ماشین در کیش با شرایط آسان و قیمت بسیار مناسب تنها در شرکت رنت کنیم امکان پذیر است. برای اجاره خودرو کیش نیاز به هزینه بالا و مدارک سخت ندارید. یکی از خدمات شرکت ما اجاره ماشین ارزان در کیش است. شما با هزینه اجاره یک خودرو ایرانی در تهران می توانید یک خودرو خارجی مثل اجاره مازراتی در کیش را امتحان کنید.

رزرو رنت ماشین در کیش به صورت رایگان بوده و با پرداخت ودیعه بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان می توانید رانندگی با یک خودرو لوکس را تجربه کنید. برای اطلاع از قیمت و شرایط اجاره حتما تا انتها ادامه این مطلب را مطالعه کنید.


اجاره ماشین در کیش بدون چک انجام می شود. کرایه ماشین در کیش طبق قوانین سابق ارائه می شود. تحول خودروی اجاره ای در کیش، در فرودگاه و یا محل اقامت مشتریان نیز می باشد. رنت کنیم دارای مجوز رسمی از سازمان منطقه آزاد کیش می باشد. هنگام تحویل خودرو به مشتری قرارداد رسمی و فاکتور معتبر ارائه می کند. برای رنت خودرو در کیش می توانید از ۳ طریق: تماس با کارشناسان شرکت، واتساپ و یا تلگرام اقدام کنید. ارزانترین اجاره خودرو در کیش به رنت کنیم اختصاص یافته است. کرایه خودرو در کیش با خودرو های مدل سال خدمات دهی می شود.

قیمت اجاره خودرو در کیش

نرخ اجاره ماشین در کیش به صورت روزانه محاسبه می شود. در واقع قیمت کرایه ماشین در کیش به صورت ۲۴ ساعت می باشد. تمام خودروهای ایرانی و خارجی در کیش با قیمتی مناسب به متقاضیان رنت داده می شود. ماشین اجاره ای در کیش شامل خودروهای اقتصادی و لوکس می باشد. هزینه رنت خودرو در کیش از ۵۲۰,۰۰۰ تومان الی ۲۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان می باشد. برای بهره مند شدن از خدمات اجاره ماشین ارزان کیش می توانید با شرکت رنت کنیم تماس حاصل نمایید. 

قیمت کرایه ماشین در کیش با توجه به شرایط اجاره اتومبیل در کیش، نسبت به شهر های دیگر متفاوت است. نرخ اجاره خودرو در کیش بسایر مناسب و مقرون به صرفه می باشد. برای اطلاع از نحوه اجاره ماشین در جزیره کیش می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. 


اجاره ماشین ارزان در کیش

ارزانترین نرخ اجاره روزانه ماشین در کیش از ۲۰۰ هزار تومان شروع می شود. خودرو اجاره ای ارزان در کیش شامل خودروهای النترا و لنسر می باشد. متقاضیان اجاره خودرو به دنبال خودروهای اجاره ای کمتر از ۵۰۰ هزار تومان می باشند. با کمتری نرخ کرایه ماشین در کیش می توانید از خدمات رنت کنیم بهره مند شوید. خودروهای اجاره ای ارزان در کیش شامل خودروهای زیر است:

اپتیما

کیا اسپورتیج

رنو داستر

سراتو

نیسان جوک

برای اجاره خودرو در کیش، تعداد روز های درخواستی مشتریان بر روی قیمت اجاره خودروها تاثیر به سزایی دارد. شما می توانید خودروهای اجاره در کیش را به صورت روزانه، هفتگی و ماهیانه اجاره کنید. توجه داشته باشید هر چه تعداد روزهای رزرو خودروی مورد نظر شما بیشتر باشد، هزینه کمتری بابت هر ۱ روز اجاره ماشین در کیش می پردازید. برای اطلاع بیشتر از قیمیت کرایه خودرو در کیش می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ارزانترین اجاره خودرو در تهران

اجاره خودرو کروک در کیش

اجاره ماشین کروک در کیش بسیار پر تقاضا می باشد. خودروهای BMW Z4، کامارو کروک و موستانگ جزو ماشین های اجاره ای در کیش هستند. ماشین های کروک در کیش با شرایط و قوانین آسان اجاره داده می شوند. خودروهای کروک با رنگ های متنوع خدمات رسانی می شوند. با ارائه مدارک لازم برای رنت خودرو در کیش می توانید خودرو موردنظر خود را برای ۲۴ ساعت در طول روز اجاره کنید.

رنت ماشین در کیش بدون راننده 

مهمترین خدمات ارائه شده در کیش به صورت اجاره خودرو در  جزیره کیش بدون راننده می باشد. حداقل مدت زمان اجاره خودرو بدون راننده، ۲۴ ساعت در طول روز می باشد. برای کرایه ماشین بدون راننده در کیش، اجاره کننده خودرو موظف به ارائه مدارک می باشد. هزینه سوخت خودروی رزرو شده بر عهده مشتریان می باشد. پرداخت هر گونه جرایم رانندگی در کیش بر عهده شخص اجاره کننده می باشد. اجاره ماشین در کیش بدون چک انجام می شود و نیاز به هیچ گونه ضامن شخصی نمی باشد. خودروی تحویل داده شده به مشتری از نظر فنی بی عیب و نقص می باشد.

برای رزرو خودرو در کیش باید مراحل زیر را طی کنید:

رزرو خودروی مورد نظر از طریق تماس با کارشناسان شرکت رنت کنیم.

اعلام تعداد روز های رزرو خودرو و مکان درخواستی تحویل خودرو

ارسال پیش فاکتور از سوی شرکت رنت کنیم به متقاضیان اجاره خودرو

ارائه مدارک لازم برای کرایه ماشین در کیش و پرداخت ودیعه (توضیحات بیشتر در ادامه مقاله)

در نهایت تحویل خودروی مورد نظر در زمان و مکان درخواستی و عقد قرارداد طرفین 

برای اجاره خودرو کیش، می بایست ۱ هفته قبل از سفرتان خودروی مورد نظرتان را رزرو کنید. توجه داشته باشید رنت کنیم دارای مجوز رسمی اجاره خودرو می باشد. برای عقد قرارداد می توانید از فاکتور رسمی رنت کنیم بهره مند شوید. 


اجاره خودرو در کیش ارزان قیمت را از شرکت رنت کنیم بخواهید.

مدارک لازم برای کرایه خودرو در کیش

همانطور که گفته شد، برای کرایه ماشین در کیش نیاز به ارائه مدارک از سوی اجاره کننده خودرو می باشد. مدارک لازم برای اجاره ماشین در کیش شامل موارد زیر می باشد:

 

  • ارسال تصویر کارت شناسایی
  • ارسال تصویر گواهینامه رانندگی
  • ارائه یک فقره چک به مبلغ ارزش خودرو به نماینده رنت کنیم در کیش


اجاره ماشین در کیش بدون چک

ارائه یک فقره چک به مبلغ خودرو یکی از مدارک لازم برای اجاره اتومبیل در کیش می باشد. شرکت رنت کنیم شرایط آسانی را برای کسانی که فاقد دسته چک هستند در نظر گرفته است. اجاره خودرو در کیش بدون چک، ملزم به پرداخت ۵ تا ۱۰ میلیون تومان ودیعه نقدی می باشد. میزان پرداختی ودیعه نقدی بستگی به نوع خودرو دارد. این شرایط استثنایی، شرکت رنت کنیم را از تمام موسسات اجاره اتومبیل کیش متمایز کرده است.

توجه داشته باشید که پس از عودت خودرو، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان از ودیعه شما نزد شرکت نگهداشته می شود. در صورت عدم داشتن خلافی خودرو، مبلغ نگهداشته شده به شما بازگردانده می شود.

اجاره خودرو در فرودگاه کیش

اجاره خودرو در فرودگاه کیش به دو صورت اجاره خودرو با راننده و بدون راننده خدمات رسانی می شود. برای اجاره ماشین در کیش باید در ابتدا خودروی مورد نظر خود را رزرو کنید سپس مدارک خود را ارسال کنید. مدارک لازم برای کرایه خودرو در فرودگاه کیش شامل: ۱٫ ارائه تصویر کارت شناسایی ۲٫ ارائه تصویر گواهینامه ۳٫ پرداخت دیپوزیت و چک به مبلغ خودرو می باشد. برای تحویل خودرو در فرودگاه کیش باید عکس بلیط پرواز خود را برای کارشناسان ما ارسال کنید. تحویل خودرو در فرودگاه کیش طبق تاریخ و ساعت بلیط شما صورت می گیرد.

قوانین راهنمایی و رانندگی در کیش

بهتر است قبل از اجاره ماشین کیش، قوانین رانندگی در کیش را مطالعه کنید. قوانین راهنمایی و رانندگی در کیش شامل موراد زیر می باشد:

بستن کمربند ایمنی در کیش الزامی است.

بوق زدن در کیش ممنوع می باشد.

ایجاد آلودگی صوتی در کیش ممنوع می باشد.

ریختن زباله به بیرون از خودرو ممنوع می باشد. 

پلاک خودروهای مخصوص جزیره کیش می باشد.

خارج کردن خودرو از کیش ممنوع می باشد.

حداکثر سرعت مجاز در کیش ۵۰ کیلومتر در ساعت است.

در صورتی که از حد مجاز سرعت خارج شوید جریمه می شوید.

دوربین های کنتل محسوس، سرعت خودروی شما را زیر نظر دارند.

زیر پدال گاز خودرو قطعه آهنی کار گذاشته شده که نمی توانید از حداکثر سرعت خود خارج شوید.

خودروی سواری می بایست تمیز باشد، در صورت کثیف بودن آن جریمه می شوید.

اجاره موتور برقی در کیش

اجاره موتور برقی در کیش، متقاضی بسیار بالایی دارد. موتور برقی در کیش با شرایط و قوانین آسان رنت داده می شود. اجاره اسکوتر با قیمت مناسب و با همراه داشتن کارت شناسایی معتبر انجام می شود. برای ضمانت اجاره موتور برقی در کیش با پرداخت ودیعه صورت می گیرد. اسکوتر به دو صورت تک نفره و دو نفره در کیش رنت داده می شود. مدت زمان استفاده از موتور برقی در صورت شارژ داشتن آن، ۱ ساعت می باشد. برای کرایه موتور برقی در کیش می توانید با کارشناسان ما هماهنگی لازم را انجام دهید. 

شرایط اجاره موتور برقی در کیش

داشتن حداقل ۱۵ سال سن برای عقد قرارداد

به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر

پرداخت ۵۰ هزار تومان ودیعه نقدی برای ضمانت

استفاده از کلاه ایمنب در هنگام استفاده از اسکوتر

جریمه ۵۰ هزار تومان جهت رفتن موتور برقی به قسمت عابر پیاده و جاده های خاکی

تحویل خودرو در جزیره کیش

تحویل خودروی رزرو شده در کیش، در فرودگاه کیش می باشد. مشتریان می توانند خودرو را در محل درخواستی خودشان هم تحویل بگیرند. اکثر مشتریان، خودرو را در محل اقامت و هتل تحویل می گیرند.  تحویل ماشین اجاره ای در کیش، در محل درخواستی مشتری همراه با هزینه اضافی می باشد. هزینه تحویل اتومبیل در کیش بر عهده مشتری می باشد. 

Comments

  1. best software design agency in India
    Brisk logic is a web design and development firm headquartered in Chandigarh India Founded in 2010, Brisk logic has multiple teams with nearly a decade of experience in web development, mobile app development, and custom software development. The firm primarily works with clients in the business services and advertising industries. This software company is known for providing quality and effective solutions to all global customers around the world in various countries. Our services include user-experience design, product, and platform engineering services as well as measuring and providing customer rate and experience optimization services. We have a pool of both experienced and creative minds, who have produced various applications with outstanding user experiences and value-adding to the customers. The company has completed 2000+ custom software development projects and has 4000+ clients based in 15+ countries worldwide.
    Brisk Logic Covered: Ux/UI design, Web and Mobile development, Quality Assurance, Service Integration, Maintenance, AI/ML Solutions, IoT Solutions, IT Consulting, and other services to ensure a strong online presence for enterprises, boost sales, improve visibility and grow customer base

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

اجاره خودرو در زمستان سعادت رنت

ماشین عروس

rent a car in Iran