اجاره خودرو از دیوار را امتحان نکنید !!!!!

 

چرا نباید از دیوار خودرو اجاره کنیم ؟؟؟؟؟؟؟

اجاره خودرو از دیوار را امتحان نکنید. شاید شما هم به‌تازگی با این جمله بسیار روبه‌رو شده‌اید. بیایید امروز در مورد این موضوع کمی فکر کنیم و خبرهای خبرگزاری‌های مهم را مطالعه کنیم.
 اجاره ماشین از دیوار آیا کار درستی هست یا نه؟ دیوار به‌عنوان یکی از سامانه‌های مهم نیازمندی‌های رایگان کشور توانسته سهم بسزایی از بازار آگهی را به خود اختصاص دهد. 
شما می‌توانید هرآن چه را که می‌خواهید در این سایت بفروش برسانید و یا بخرید. دیوار یک سایت معتبر و مطمئن برای خدمات‌رسانی به مردم است. اصلی‌ترین دلیل موفقیت سایت دیوار تغییر رویکرد در سیستم‌های نیازمندی است. 
آگهی‌های رایگان در این سایت و بازخورد زیادی که کاربران می‌گیرند باعث تشویق به استفاده از این  سیستم نیازمندی‌ها شده است. همین دلیل نیز باعث به وجود آمدن زمینه‌ای برای برخی از کلاه‌برداری‌ها شده است. یکی از بخش‌هایی که چند سالی است موردتوجه قرارگرفته، بخش اجاره خودرو در دیوار است. این خدمات در دیوار به‌صورت کاملاً شخصی و بدون در نظر گرفتن قوانین و مقررات اجاره خودرو در حال انجام است. در این وبلاگ می‌خواهیم سری به معضل مهم اجاره خودرو از دیوار بپردازیم.
سعادت رنت به‌عنوان رتبه یک سامانه رزرو اجاره خودرو در ایران همواره تلاش دارد که خدمات‌رسانی خود را بر پایه صداقت و ارائه خدمات با تضمین بهترین، انجام دهد. در چند ماه گذشته شکایت‌های ناشی از کلاه‌برداری از سایت دیوار، ما را بر این داشت که اطلاعات درزمینهٔ کلاه‌برداری‌های اجاره ماشین دیوار و تفاوت شرایط آن با شرکت‌های معتبر اجاره خودرو را در اختیارتان گذاشته. با ما همراه باشید


ماشین های شخصی برای اجاره 

در سایت دیوار تمامی خودروها توسط افراد شخصی اجاره داده می‌شوند. یعنی هر شخص ماشین شخصی خود را برای اجاره دادن آگهی می‌کند. به همین دلیل قانون و قاعده‌ای برای رنت ماشین وجود ندارد. در واقع این افراد هر گونه که خودشان بخواهند برای شما قانون و قاعده می‌گذارند. 
اما شرکت سعادت رنت و دیگر شرکت‌های اجاره ماشین به دلیل قانونی بودن و ثبت شرکت، دارای قوانین یکسان بوده. یعنی در هیچ شرایطی کلاه‌برداری و یا قاعده جدیدی برای اجاره ماشین وجود ندارد.

تحویل ندادن ودیعه، چک و یا سفته در اجاره خودرو از دیوار

یکی از مهم‌ترین شکایت مشتریان ما درزمینهٔ اجاره ماشین دیوار، برنگرداندن ودیعه است. شما برای ضمانت اجاره خودرو باید یکی از موارد چک، ودیعه و سفته ارائه دهید. فکر کنید از یکی از همین افراد که به‌صورت شخصی در دیوار هستند، بخواهید خودرو اجاره کنید.  بدون شک برای ضمانت از شما چک یا سفته و یا ودیعه دریافت خواهند کرد. خب این فرد به‌راحتی می‌تواند ودیعه، سفته و یا چک شما را برنگرداند. چون هیچ قرارداد رسمی وجود نداشته. 
اما شرکت سعادت رنت در زمان اجاره، قرارداد رسمی به شما ارائه می‌دهد که تمامی موارد ازجمله بازگرداندن ودیعه ، سفته و چک در آن ذکرشده است. شما با خیال راحت  خودرو اجاره کنید و اطمینان داشته باشید که تمامی مبلغ ودیعه  در زمان عودت خودرو به شما بازگردانده خواهد شد.


نداشتن قرارداد رسمی

چون در دیوار اجاره ماشین توسط افراد شخصی انجام می‌شود هیچ‌گونه قراردادی بین اجاره دهنده و اجاره گیرنده نیست. این اشخاص به‌صورت شخصی ماشین‌های خود را اجاره می‌دهند و زیر مجموع هیچ نوع شرکت اجاره خودرویی نیستند. به همین دلیل قرارداد رسمی برای رنت ماشین ندارند.
اما با اجاره خودرو از شرکت سعادت رنت می‌توانید با قرارداد رسمی ماشین کرایه کنید. قرارداد رسمی ما در دو نسخه امضا می شو.  یکی از نسخ‌های قرارداد در اختیار شرکت و دیگری به فرد متقاضی تحویل داده می‌شود. قرارداد اجاره ماشین سعادت رنت  شامل موارد زیر است:

  • تمام مبالغی که پرداخت کردید 
  • شرایط بیمه 
  • شرایط اجاره 
  • کروکی خودرو 
  • تاریخ تحویل و عودت 


قیمت های ارزان کرایه ماشین از دیوار برای جذب مشتری

یکی از طرفندهای کرایه ماشین از دیوار قیمت ارزان برای گول زدن و جذب مشتری است. در این مورد فرد اجاره دهنده برای جذب مشتری قیمت بسیار پایینی گذاشته وبلافاصله پس از اینکه ودیعه پرداخت شود،  گوشی خود را خاموش کرده و دیگر به شما مبلغ را بازنمی گردانند.
سعادت رنت با در اختیار داشتن سامانه رزرو آنلاین، اپلیکیشن و سایت رسمی اجاره ماشین دارای قیمت های مناسب با شرایط وِیژه تخفیف است. شما می توانید قیمت ها را در سایت ما مشاهده کنید و آنها را با دیگر شرکت های اجاره ماشین مقایسه کنید. 


اجاره خودرو دیوار

دزدی خودرو توسط اجاره دهنده 

یکی از موارد جالب کلاه‌برداری درزمینهٔ رنت خودرو از دیوار، دزدی خودرو توسط اجاره دهنده است. این اشخاص خودرو را به شما تحویل و روز دوم یا سوم با سوئیچی که خودشان دارند خودرو را برداشته و می‌برند. در این صورت شما هیچ آدرسی از شخص اجاره دهنده نداشته و دیگر نمی‌توانید پول خود را پس گرفته.
داشتن وب‌سایت رسمی، ثبت شرکت،آدرس دقیق شرکت و شماره تماس ثابت دلیلی است بر قانونی بودن شرکت اجاره خودرو سعادت رنت. شما به‌راحتی می‌توانید ما را پیداکرده و یا به شرکت مراجعه کنید. 

پنهان کردن خش های ماشین برای گرفتن خسارت 

 پنهان کردن خش‌های ماشین برای مقصر دانستن اجاره دهنده و پس ندادن ودیعه،  دیگر مورد مهم  رنت خودرو از دیوار است. این افراد خش‌های خودروها به‌صورت ماهرانه می‌پوشانند تا بعد از عودت خودرو ودیعه را نگه‌داشته و شمارا مقصر آن بدانند. 
در زمان تحویل حتماً باید از ماشین فیلم گرفته. ما به مشتریان خود این اجازه را می‌دهیم که از داخل و قسمت بیرونی ماشین فیلم گرفته و همچنین کروکی خودرو را نیز در اختیارشان قرار می‌دهیم. این موضوع اصلاً هیچ اشکالی نداشته. حتی در کشورهای خارجی هم در موقع اجاره از ماشین فیلم می‌گیرند. 

نداشتن بیمه 

90% ماشین های اجاره ای در دیوار بیه بدنه ندارند. این افراد در زمان خسارت به خودرو به  دلیل نداشت پوشش بیمه، نمی توانند از شما حمایت کنند. 
تمامی خودروهای سعادت رنت دارای پوشش کامل بیمه بدنه بوده. ارائه انواع بیمه مطابق با استانداردهای بین المللی جهت تعیین سطح مسئولیت مالی مشتریان  بخشی از خدمات ما به شما عزیزان است.    

و کلام آخر برای اجاره خودرو از دیوار 
هر فردی با 15 هزار تومان می‌تواند آگهی اجاره ماشین از دیوار بزند.  پس به‌هیچ‌عنوان گول این افراد را نخورید چراکه با یک اشتباه باید هزینه زیادی را پرداخت کرده و حتی ممکن است سو استفاده‌های دیگری نیز از شما شود. سعادت رنت با در اختیار داشتن سایت رسمی ، پیج اینستا، رزرو آنلاین و نماد اعتماد یکی از بهترین شرکت‌های رنت ماشین است که تمامی فعالیت‌های خود را در چارچوب قانون انجام می‌دهد. لذا شما می‌توانید با خیال راحت هر خودرویی که موردنیازتان است را با هر تعداد روزی که می‌خواهید اجاره کرده.  

Comments

Popular posts from this blog

اجاره خودرو در زمستان سعادت رنت

ماشین عروس

rent a car in Iran