اجاره پورشه ماکان بدون راننده در تهران + بیمه بدنه و قیمت مناسب

 

اجاره پورشه ماکان 

سعادت رنت به روزترین و جدیدترین خودروهای روز دنیا را برای شما فراهم آورده تا بتوانید تجربه رانندگی با این خودروها را داشته باشید. یکی از این خودروها اجاره پورشه ماکان است. پورشه ماکان مدل 2017 فول آپشن با ظاهری بسیار لوکس در تهران به صورت بدون راننده آماده رنت است.

چرا اجاره پورشه ماکان ؟

پورشه یک برند خودروسازی آلمانی است که بیشتر مرد آن را با خودروهای لوکس و اسپرتش می شناسند.پورشه ماکان ترکیبی از خودروهای شاسی بلند و خودرو هاچ بک است.

گیربکس پورشه ماکان به صورت  اتوماتیک 7 سرعته دو کلاچه طراحی شده است که تعویض دنده راحت و بدون لرزش را برای این خودرو فراهم آورده است.

پورشه ماکان مشخصات فوق‌العاده‌ای در کابین دارد. اگر جزو افرادی هستید که داخل کابین برای شما بسیار مهم است اجاره ماشین پورشه ماکان می تواند رضایت شما را جلب کند.

وجود تعداد زیاد دکمه در اطراف راننده به خصوص در اطراف دسته‌دنده، حس خاص بودن این خودرو را منتقل می‌کند. دکمه استارت خودرو در سمت چپ فرمان قرارگرفته است. روکش صندلی‌ها از جنس چرم آلکانتراست. صندلی‌های جلو به فرم 14 حالته برقی همراه با حافظه طراحی‌شده است و در نوع سفارشی به 18 حالته اسپرت هم قابل ارتقا است.

یک مانیتور 7 اینچی و یک ساعت آنالوگ خاص و جذاب نیز در فضای بالای نمایشگر زیبایی کابین این ماشین را دوبرابر کرده است. کابین ماکان بدون شک از تمام اجزای خودرو لوکس‌تر و جذاب‌تر است.

شرایط اجاره پورشه ماکان

 سعادت رنت امکان این را فراهم آورده تا پورشه ماکان را بدون راننده اجاره کنید. برای رنت این خودرو شما نیاز به ارائه مدرک و ضمانت دارید که در زیر به آن اشاره کرده ایم.

شرایط اجاره پورشه ماکان بدون راننده

شرایط سنی مورد نیاز :

داشتن حداقل سن 20 سال برای اجار خودرو الزامی می باشد.

گواهینامه رانندگی :

گواهینامه رانندگی معتبرفرد متقاضی اجاره خودرو با حداقل اعتبار زمانی 6 ماه

مدارک شناسایی مورد نیاز :

کارت ملی

احراز مدرک شغلی :

گواهی معتبر اشتغال به کاربرای احراز مدرک شغلی و یا محل سکونت شخص اجاره کننده خودرو .

(گواهی شغلی يعنی: فيش حقوقی یا جواز كسب، اجاره نامه مغازه، نامه معرفی در سربرگ رسمی شركت با مهر و امضاء ، دفترچه تامین اجتماعی ، يا هر چيزی كه نشان دهنده ی شغل شما باشد، صرفا كارمند بودن مهم نيست، داشتن شغل مهم است.)

ودیعه نقدی (دیپوزیت) و چک :

یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو

پرداخت کل مبلغ کرایه در زمان تحویل خودرو از طریق پرداخت نقدی و یا کارت های اعتباری.

پرداخت مبلغی به عنوان ودیعه نقدی (دیپوزیت) که با توجه به نوع خودرو های درخواستی متفاوت می باشد.

مبلغ ودیعه نقدی (دیپوزیت) در زمان عودت خودرو به مشتری بازگردانده می شود.

حداقل تعداد روز برای اجاره پورشه ماکان 3 روز است. تمامی هزینه های مصرفی و خرابی خودرو به عهده شرکت است. ماشین های بدون راننده دارای محدودیت کیلومتر هستند که می توانید کیلومتر محاز روزانه این خودرو را از کارشناسان ما زمان رزرو دریافت کنید. 

برای رزرو این خودرو می توانید در بخش بدون راننده و یا شماره درج شده در این صفحه تماس گرفته و با اعلام تعداد روز ، تاریخ و ساعت دقیق پورشه ماکان را رزرو کنید. 

برای رزرو ارائه مدارک مورد نیاز است که از طریق واتسپ و یا ایمیل برای ما ارسال کرده و در صورت تایید کارشناسان فروش ما خودرو رزرو نهایی می شود. 

تحویل و عودت خودرو به درخواست مشتری در هرجایی از شهر تهران امکان پذیر است. در حال حاضر اجاره پورشه ماکان در تهران امکان پذیر است. 

Comments

Popular posts from this blog

اجاره خودرو در زمستان سعادت رنت

ماشین عروس

rent a car in Iran