اجاره خودرو برای سفر به تبریز

اجاره خودرو برای سفر به تبریز
اجاره خودرو برای سفر به تبریز موضوعی است که در این مقاله می خواهیم درباره آن صحبت کنیم. شهر تبریز یکی از شهر های خوش آب و هوای ایران است که در شمال غربی ایران و در استان آذربایجان شرقی واقع شده است.

اگر قصد دارید که با کرایه ماشین به سوی جاده های شمال ایران حرکت کنید و از آنجا سری به شهر خوش آب و هوای تبریز بزنید، پیشنهاد ما این است که از خدماتی چون اجاره ماشین در اختیار استفاده کنید تا بتوانید از زیبایی مسیر سفر و جاده های رویایی شمال و شمال غربی کشور لذت ببرید.
اجاره خودرو برای سفر به تبریز

شما می توانید با اجاره ماشین با راننده تهران، سفر خود را به این شهر شروع کنید و لحظاتی بی نظیر را تجربه کنید. گفتنی است که بهترین فصل سفر به تبریز فصل تابستان است. زیرا در این منطقه کوهستانی، سرمای فصل پاییز زودتر از سایر مناطق شروع شده و همان طور که می دانید زمستان های سرد و برفی هم دارد و تا اوایل بهار هم این سرما در تبریز و شهر های دیگر این استان باقی می ماند.

تبریز هم چنین برای مسافرت های گروهی و یا خانوادگی هم مقصد مناسبی است که شما می توانید با توجه به تعداد مسافرانتان اقدام به اجاره اتوبوس و یا ون کنید.

در ادامه این مقاله برای شما بهترین و بر جسته ترین جاذبه های شهر تبریز را می توانید از آن ها بازدید کنید به شما معرفی می کنیم:

بازار تبریز:
امکان ندارد شما به شهر تبریز سفر کنید و از بازار تاریخی و بزرگ این شهر دیدن نکنید. حتی اگر قصد خرید هم از بازار تبریز را نداشته باشید، بازدید از این بازار که در میراث جهانی یونسکو هم ثبت شده است، حتما باید در برنامه سفر باشد.

مسجد کبود:
یکی دیگر از جاذبه های این شهر بی نظیر مسجد کبود یا مسجد جهان شاه است. این بنا با این که در اثر زلزله آسیب جدی دیده است اما دیدن آن هنوز هم خالی از لطف نیست.

ارگ علیشاه:
هدف اصلی برای برای ساخت این بنا، احداث مسجد بود اما هنگامی که سقف آن فرو ریخت، نیمه کاره رها شد و تا به الان فقط دیوار های شبستان باقی مانده است.

مسجد جامع تبریز:
این مسجد در زمان سلجوقیان ساخته شد و در آن زمان مسجد جامع تبریز بود. دلیل این که بنای این مسجد تلفیقی از معماری قدیم و جدید است، تخریب این مسجد در اثر زلزله و بازسازی دوباره ی آن است.

پارک ایل گلی
این پارک در فصل تابستان مقصد بسیار زیبا و مناسبی برای پیک نیک و وقت گذراندن با خانواده است. تاریخ احداث پارک ایل گلی به سلسله ی آق قویونلو ها باز می گردد اما این صفویان بودنند که آن را به شکل امروزی در آوردند.

روستای کندوان:
روستای تاریخی کندوان یکی از سه روستای صخره ای دنیا است که بر خلاف دو روستای دیگر که در ترکیه و آمریکا قرار دارند، هنوز هم مردم محلی در این روستا و خانه های سنگی آن ساکن هستند. پیشنهاد ما این است که اگر به تبریز سفر کردید، تجربه ی رفتن به این روستا و آشنایی با آداب و رسوم ساکنان آن را از دست ندهید.

Comments

Popular posts from this blog

اجاره خودرو در زمستان سعادت رنت

ماشین عروس

rent a car in Iran