در فصل پاییز به کجا سفر کنیم؟

ایران گردی با ماشین


پاییز یک فصل بسیار زیبا و جذاب برای سفر و گردش است که آب و هوای مطلوب و خاصی دارد و اغلی فصلی است که هیچ گونه آلودگی هوا در آن مشاهده نمی شود. فرصت گردش در پاییز را نباید از دست داد زیرا هزاران جاذبه گردشگری در این فصل زیبا و در گشور ایران نهفته است. اما بسیاری از افراد با مشکل نداشتن اتومبیل مواجه هستند که می توانند با اجاره ماشین ارزان، اتومبیل دلخواه خود را اجاره کنند و با در اختیار داشتن آن به نقاط مختلف تهران سفر کنند و از آن لذت ببرند.

 مناطق جذاب گردشگری در فصل پاییز

الموت

قلعه الموت در ارتفاعات شهر قزوین گزینه بسیار خوبی برای سفر در فصل پاییز است. قلعه سرخ و خاکستری رنگ که از منحصر به فرد ترین قلعه ها به شمار می روند دارای یک دریاچه زیبا است که در آن قایق سواری صورت می گیرد.

آبشار گزو

آبشار گزو واقع در جنگل های زیبای شمال است که دارای منطقه ای خوش آب و هوا و مطبوع با 48 متر ارتفاع از زیباترین آبشار های کشور ایران می باشد، کنار این آبشار زیبا یک امامزاده واقع شده است که غرق در مه می باشد. با یک اتوبوس دربستی می توانید به صورت دسته جمعی به این منطقه از کشور سفر کنید و از آن لذت ببرید.

جنگل های گرگان

جنگل های گرگان در فصل پاییز زیبایی منحصر به فردی دارند که با قدم زدن در این محدوده می توانید بوی خاک را احساس کنید و فضایی دل انگیز داشته باشید. با اجاره کردن یک خودرو می توانید از این منطقه بکر دیدن کنید و لذت ببرید.

روستای آهار

این روستای زیبا در اطراف تهران بنا شده که یکی از جذاب ترین مکان ها برای پاییز گردی است، این روستا در مسیر جاده فشم قرار دارد که در اطراف این روستا رودخانه ای گر از آب قرار دارد که در انتها به یکدیگر وصل می شوند. با اجاره ون می توانید با دوستانتان به این روستا سفر کرده و از جاذبه های آن لذت ببرید.

Comments

Popular posts from this blog

اجاره خودرو در زمستان سعادت رنت

ماشین عروس

rent a car in Iran